چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 33622

نمایشگاه نقاشی «آسمان حسین (ع)» در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد

قم نيوز : قم نگار: نمایشگاه نقاشی آسمان حسین (ع) به همت مرکز پژوهش‌ها، معاونت فرهنگی و روابط عمومی مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
نمایشگاه نقاشی «آسمان حسین (ع)» در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد
به گزارش قم نگار، نمایشگاه نقاشی آسمان حسین (ع) ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، معاونان و مدیران مسجد مقدس جمکران، نمایندگان مراجع عظام تقلید، استاد قدیریان و جمعی از اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی افتتاح شد.

عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه بهترین مکان برای بیان بعد توحیدی واقعه کربلا مسجد مقدس جمکران است، اظهار داشت: معنویت این مکان مقدس کمک می‌کند که زیبایی‌های واقعه کربلا و پیام‌های آن به مخاطبان ارائه و به تصویر کشیده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان بابیان اینکه زبان هنر، زبان قابل‌فهم برای همه است، گفت: هنر ابزاری برای احیاء، توسعه و ابلاغ ارزش‌ها به زبان مناسب و متناسب با مخاطب امروز برای شیعیان و همه جهانیان است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: کار کردن در عرصه هنری نقش مفیدی در جهت تحقق آرمان‌های جهان‌شمول و زمینه سازی ظهور دارد.

در این نمایشگاه آثار استاد عبدالحمید قدیریان از اساتید برجسته کشور، با یک نگاه مفهومی فضا و مسیر کربلا را با نگاه «ما رایت الا جمیلا» به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcf0vdm.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما