پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 33648
منبع : قم نگار

بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت تایید حکم شیخ نمر

قم نيوز : قم نگار: بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با صدور بیانیه ای حکم اعدام شیخ نمر را محکوم کرد.
بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت تایید حکم شیخ  نمر
به گزارش قم نگار، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با صدور بیانیه ای حکم اعدام شیخ نمر را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هنوز ورق های تاریخ از خون میثم تمار خشک نشده که قرار است مردی از تبار میثم را با فتوای شریح های زمانه به صلیب بکشند تا مردم بدانند سزای محبت به علی (علیه السلام) و عدالت خواهی چیست.

آل سعود خبیث این جرثومه وحشی گری و بربریت همانند سلف فاسد خود عطش سیری ناپذیری در خون ریزی اولیای الهی دارد تا به خیال خام خود نور اسلام حقیقی را خاموش کند حال آنکه وعده الهی فراگیر شدن اسلام و ذلت کافران است.

هنوز قصه پر غصه منا این مدیریت بی سابقه در ذبح ضیوف الرحمان تمام نشده که با تائید حکم شیخ باقر النمر دیگر بار دنائت نفسانی و خوی ددمنشانه شان را به منصه ظهور رساندند.

آل سعود آنقدر جاهل است که نمی داند این فرزندان عاشورا شهادت را حیات جاوید می دانند لذا می خواهند با اعدام این مجتهد مبارز، شیعه را از آنچه عاشقانه به دنبال آن است باز دارند حال آنکه نمی دانند شیعه مثل میثم چوبه اعدامش را با ندای حق طلبی گلگون می سازد.

سازمانها و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز مانند همیشه دم فرو بسته و با سکوت مرگبار خود رضایتشان را از این عمل قرون وسطایی آل سعود به معرض نمایش گذاشته اند.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید این حکم و هشدار به آل سعود اعلام می دارد اجرای این حکم ظالمانه تیر خلاصی است بر پیکر سلطنت نیمه جان آل سعود، چرا که بیداری اسلامی شعله ور تر شده و حکومت آنان برچیده خواهد شد و نیز از مردم عدالت خواه جهانی می خواهد از هر راه میسور جلوی خاموش شدن صوت عدالت خواهی این مجاهد بصیر را بگیرند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdj90s.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما