قم نيوز : قم نگار: نوری همدانی و لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب 45 دقیقه به‌صورت خصوصی با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد؛ در این دیدار درباره مهمترین موضوعات روز گفت‌وگو شد.
در دیدار 45دقیقه‌ای لاریجانی و آیت‌الله نوری همدانی چه گذشت؟
به گزارش قم نگار، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج‌شنبه هفتم آبان‌ماه با حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت استان و شهر مقدس قم و اقداماتی که در جهت رفع مشکلات موجود این استان و همچنین توسعه و پیشرفت این خطه انجام شده است، ارائه کرد.

آیت‌الله نوری همدانی نیز در این دیدار پس از استماع گزارش رئیس قوه مقننه و نماینده مردم قم از وی به‌سبب اقدامات صورت گرفته در پیگیری مسائل مردم و خدماتی که به استان قم ارائه می‌کند،‌ تجلیل کرد.

برپایه این گزارش، رئیس مجلس در ادامه گزارشی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله مذاکرات هسته‌ای و سیاست خارجی ارائه داد که آیت‌الله نوری همدانی نیز به ذکر توصیه‌هایی در این خصوص پرداخت.

ایشان بر حفظ روحیه عزت‌طلبی ایران و همچنین مراقبت از رفت و آمد مقامات کشورها به ایران تأکید کرد و افزود: آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است و هیچ‌گاه دست از خصومت و دشمنی با نظام و انقلاب و مردم متعهد ایران برنداشته و باید نسبت به تکاپوی آن‌ها برای ورود به کشور مراقب بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این دیدار گزارشی درباره وضعیت اقتصادی کشور ارائه کرد که آیت‌الله نوری همدانی در این باره نیز توصیه‌هایی به لاریجانی داشت و نسبت به توجه بیشتر مسئولان در رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم و وضعیت معیشتی آحاد جامعه تذکر داد.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین تصریح کرد: وحدت و همدلی نیاز امروز کشور ماست که حول محور ولایت فقیه و رهبری باید تقویت شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر لزوم پرهیز از اختلافات افزود: باید همه دست به دست هم داده و مسائل و مشکلات را با همدلی بیشتر مرتفع سازیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcepp8x.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما