شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 33715
رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم:

تصادف های هفته گذشته قم منجر به فوت چهار تن شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در تصادف های هفته گذشته این استان چهار تن کشته و 544 تن مجروح شدند.
تصادف های هفته گذشته قم منجر به فوت چهار تن شد
محمدرضا حسنی، افزود: ساعت ۱۲:۰۶ هشتم آبان ماه جاری در حادثه برخورد یک دستگاه پراید و ال ۹۰ در کیلومتر ۲۵ جاده قم به سلفچگان، یک دختر ۱۳ ساله جان باخت.

وی اضافه کرد: در این حادثه سه تن دیگر مصدوم شدند که با توجه به شدت وخامت مصدومین بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در برخورد یک دستگاه پرشیا و سمند که ساعت ۲۱:۰۸ ششم آبان ماه جاری در کیلومتر جاده جعفریه به قم رخ داد، یک آقا ۴۸ ساله فوت کرد و دو تن دیگر مصدوم شدند.

حسنی گفت: ساعت ۱۲:۵۰ چهارم آبان ماه جاری نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور قم - سلفچگان، راکب موتورسیکلت دردم فوت کرد و یک تن دیگر نیز مصدوم شد.

وی افزود: در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ که ساعت ۶:۰۲ سوم آبان ماه جاری در کیلومتر ۶۵ اتوبان قم - تهران رخ داد، یک خانم ۴۴ ساله در دم فوت کرد و پنج تن از جمله سه کودک یک ساله، سه ساله و پنج ساله نیز مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید، ۱۰ تن مجروح شدند، افزود: این حادثه ساعت ۱۶:۲۰ ششم آبان ماه در محور قم - سلفچگان رخ داد که با توجه به وخامت حال برخی مجروحان، بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم اضافه کرد: در این حادثه، چهار بزرگسال و هفت کودک یک تا هفت سال مصدوم شدند.

بالگرد اورژانس قم تاکنون با انجام ۱۵۵ ماموریت، ۳۵۳ مصدوم و بیمار را به بیمارستان منتقل کرده است.

به گفته وی، در حادثه شغلی در شهرک صنعتی شکوهیه که ساعت ۱۴ روز گذشته، هشتم آبان ماه جاری رخ داد، یک آقا ۴۰ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در دم جان باخت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اورژانس ۱۱۵ در یک هفته گذشته، گفت: از دوم تا نهم آبان ماه جاری، هشت هزار و ۳۲۶ تماس با این مرکز برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۳۳۰ ماموریت شده است.

حسنی افزود: ۴۷۷ مورد از این ماموریت ها شامل ۳۶۴ ماموریت شهری و ۸۳ ماموریت جاده ای مربوط به تصادف ها بوده است که ۵۴۴ مصدوم بر جا گذاشته است.
وی افزود: ۱۸۳ مجروح این حوادث به صورت سرپایی و ۳۵۷ نفر با انتقال به بیمارستان، درمان شدند.

به گفته وی، ۲۸۹ ماموریت، ۳۳۱ مجروح و یک فوتی مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciwyap.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما