پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 3389
آقایی:

پیکارهای لیگ تکواندوی قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندوی استان قم از برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم خبر داد.
پیکارهای لیگ تکواندوی قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی یاد آور شد: برگزاری رقابت‌های لیگ سبب رشد و شکوفایی بیش از پیش هر رشته ورزشی می‌شود و هیئت تکواندو قم نیز در هر دو بخش مردان و بانوان با برگزاری لیگ در سال های اخیر به این نتیجه مهم دست یافته است.

وی ادامه داد: بعد از تجربه بسیار موفقی که در سال گذشته در امر برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم با حضور تیم های فعال تکواندو سطح استان داشتیم، علاقمندی تیم‌ها و باشگاه‌های فعال تکواندو نیز عامل موثری برای ایجاد انگیزه در راستای برگزاری رقابت‌های لیگ استان به شمار می‌رود.

دبیر هیئت تکواندو قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری فصل جدید پیکارهای لیگ این استان، اظهار داشت: به همین منظور ثبت نام دوره جدید لیگ تکواندو قم از چندی پیش آغاز شده است و تیم‌ها می‌توانند آمادگی خود را به این هیئت اعلام کنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم، عنوان کرد: در نظر داریم این پیکارها را در چهار رده های سنی مختلف برگزار کنیم که در این راستا علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به دفتر هیئت مراجعه کنند.

آقایی ابراز داشت: خوشبختانه قم در رشته تکواندوی همچنان مسیر موفقیت خود را طی می‌کند و با توانمندی که تکواندوکاران قمی در مسابقات مختلف قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند، می‌توانیم در آینده با توان بیشتری به دنبال کسب افتخار باشیم.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: نقش مجموعه هیئت در موفقیت تکواندوکاران قم بسیار چشمگیر بوده است و امیدوارم حمایت های رئیس هیئت و سایر مسئولان همچنان ادامه یابد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت های تکواندوی رده های سنی مختلف استان در سطوح مختلف لیگ و قهرمانی کشور باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب دوره قبل رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم، عنوان داشت: دوره قبل مسابقات لیگ تکواندوی بانوان باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های بسیار خوبی برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات به شکل دوره‌ای به شکلی جذاب و تماشایی با یکدیگر رقابت کردند که حاصل آن معرفی استعدادهای جدیدی به تکواندو قم بود.

آقایی افزود: در حال حاضر قم هم در لیگ‌های تکواندو کشور و هم در مسابقات قهرمانی این رشته ورزشی که طبق تقویم فدراسیون برگزار می‌شود و در آینده نیز ادامه دارد، حضور بسیار موفقی دارد که خوشبختانه با کسب عنوان از این رقابت ها همراه بوده است.

وی یاد آور شد: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که به هیئت اجازه شناسایی استعدادهای جدید این رشته ورزشی را بدهد و هم اینکه بتوانیم با داشتن تیم های قوی در مسابقات کشوری شرکت کنیم.
انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.v8xbjh8xo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما