پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 33915
منبع : قم نگار

حمایت از بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان ضروري است

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم ارائه بسته هاي حمايتي از سوي دولت را در ورود سرمايه گذاران به پروژه هاي اقتصادي دانست و گفت: حمایت از بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان ضروري است.
حمایت از بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان ضروري است
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار دکتر افشار رئیس امور اراضی کشور، طي سخناني با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی در توسعه استان و کشور اظهار کرد: تسهیل در رویکرد ها و تعامل با سرمایه گذاران در طرح هایی که توجیه اقتصادی دارند، انگیزه های لازم را در بخش های غیر دولتی ایجاد می کند.

استاندار قم تلاش مجموعه دستگاه هاي اجرايي استان در مسأله فرودگاه را مورد توجه قرار داد و افزود: حمایت از كسانيكه در این زمینه سرمایه گذاری نموده اند، از ضرورت های این موضوع است که با مرتفع شدن مسائل حقوقی پروژه می توان به درخواست های افراد سرمایه گذار رسیدگی نمود.

دکتر افشار رئیس امور اراضی کشور نيز در اين جلسه با اشاره به استقبال دولت از فعالیت بخش خصوصی در توسعه فعالیت های گردشگری و سیاحتی اظهار كرد: این مجموعه ها در توسعه مجموعه هاي بین راهی و نیز افزایش خدمات دهی به مردم نقشی بسزا دارند.

دکتر افشار با اشاره به اهمیت توسعه مجتمع های گردشگری در کشور اضافه کرد: در مورد مجتمع های گردشگری زیتون و مهتاب در مسیر قم - تهران جهت تسهیل و شروع به فعالیت این مجموعه ها حداکثر تخفیف های قانونی از سوی مراجع دولتی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcamone.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما