چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : 34131
آیت‌الله سبحانی:

اساتید در کنار تعلیم قرآن زیبایی‌های این کتاب الهی را نشر دهند

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله سبحانی با اشاره به برگزاری سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در استان قم گفت: استادان قرآن در کنار تعلیم این کتاب الهی زیبایی‌های آیات الهی را نشر دهند.
اساتید در کنار تعلیم قرآن زیبایی‌های این کتاب الهی را نشر دهند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی به سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با اشاره به اهمیت قرآن کریم نزد مسلمانان اظهار داشت: قرآن مجید یگانه معجزه جاویدان خداوند است، در میان معجزات رسول خدا(ص) تنها معجزه‌ای که می‌درخشد و ماندگار است قرآن مجید است.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه این پیام افزود: در عظمت قرآن همین بس که پس از ۱۴ قرن جهانیان را به مقابله با خود فراخوانده است و تاکنون بشر نتوانسته سوره ای همانند سوره کوثر بیاورد.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: در حقیقت قرآن خبر عینی است که مرور زمان خدشه‌ای به آن وارد نکرده است، زنده بودن زبان عربی به واسطه قرآن کریم است بنابراین مسلمانان جهان باید برای گسترش این کتاب اهتمام لازم را داشته باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گسترش قرآن کریم پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی توجهی به قرآن کریم نمی‌شد و این کتاب الهی مهجور مانده بود اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز صدها حافظ و قاری قرآن کریم در کشور داریم.

وی در ادامه این پیام با اشاره به برگزاری سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور تصریح کرد: از همه افرادی که این فضای علمی جشنواره قرآنی را پدید آوردند تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم گام‌های بلندتری در راستای نشر معارف قرآن داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان در پایان پیام خود به سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اظهار داشت: استادان قرآن در کنار تعلیم این کتاب الهی زیبایی‌های آیات الهی را نشر دهند، همان گونه که رسول خداوند فرمود آن گاه که تاریکی‌ها و ظلم‌ها شما را مورد هجمه قرار داد به قرآن چنگ بزنید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb88bf.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما