چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 34140
آیت‌الله حسینی بوشهری:

پیروی از ولایت فقیه بالاترین افتخار شهید تمام زاده بود

قم نيوز : قم نگار: آیت الله حسینی بوشهری گفت: شهید علی تمام زاده روحانی مجاهدی که بالاترین افتخار خویش را پیروی از خط ولایت می‌دانست، در نهایت با بذل جان در راه آرمانهای انقلاب و شهدا، پیام حسینی فدا شدن در راه دین را به دلبستگان و وابستگان دنیا نهیب زد.
پیروی از ولایت فقیه بالاترین افتخار شهید تمام زاده بود
به گزارش قم نگار، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت حجت الاسلام علی تمام زاده روحانی مدافع حرم اظهار داشت:

صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر ارواح طیبه شهیدان به ویژه شهدای عزیز حوزه‌های علمیه و روحانیت، سلام بر آنان که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود منذران صادقی شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است!! «امام خمینی (ره)» و اینک مردی از قبیله نور، سرشته از تربت حسین (ع)، تمام خویش را در پاسداری از زاده‌های خاندان علی (ع) بر دست گرفت و شهد شیرین شهادت را به تمامی نوش کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه پیام خود بیان کرد: شهید علی تمام زاده روحانی مجاهدی که بالاترین افتخار خویش را پیروی از خط ولایت می‌دانست و در نهایت با بذل جان در راه آرمانهای انقلاب و شهدا، پیام حسینی فدا شدن در راه دین را به دلبستگان و وابستگان دنیا نهیب زد و درس اخلاص، بصیرت، پایمردی، غیرت و شجاعت در راه محبوب را با خون خود نوشت و به همگان آموخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید روحانی علی تمام زاده شخصیتی، نجیب، دوست داشتنی، مخلص، ساده زیست، عاری از رنگ تعلقات مادی و در عین حال شجاع، حزب اللهی، پیرو صدیق ولایت، شیفته اهل بیت (ع) و فعال در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: او بارها در جبهه‌های نبرد بر ضد داعش و سرکردگان آن حضور یافت و علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی، لباس رزم بر تن کرد و عملاً در صف جهاد نظامی با دشمن حاضر شد که سرانجام در منطقه حلب سوریه شربت شهادت نوشید.

استاد حوزه علمیه ضمن عرض تسلیت به حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری، علمای بزرگوار حوزه‌های علمیه و امت شهید پرور و به ویژه خانواده معزز این شهید، علو درجات را برای آن شهید والامقام آرزو دارد. خداوند او را که در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) به خیل شهدا پیوست، با آن حضرت و شهدای کربلا محشور فرماید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbg8bf.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما