شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 3420
استاندار قم خبر داد:

بهره برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: تا پایان سال 4 هزار واحد مسکونی دیگر در استان قم تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
بهره برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان سال
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و امور زیربنایی مسکن مهر استان تصریح کرد: با همت و تلاش مجموعه بخش‌های دست اندرکار، شاهد پیشرفت مطلوب پروژه‌های مسکن مهر در استان هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر گفت: برای پیشبرد بهتر و تحقق کامل سیاست‌های استان در این بخش، لازم است این روند و جایگاه، حفظ شود و استمرار داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به اینکه طی چهار مرحله واگذاری، بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است، از آماده بهره‌برداری بودن هفت هزار واحد دیگر تا پایان امسال و اوایل سال آینده خبر داد و گفت: چهار هزار واحد از این تعداد تا پایان سال جاری تکمیل و آماده واگذاری خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در تامین و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تامین زیر ساخت‌های مسکن مهر استان جزو اولویت‌های جدی بوده و باید در اسرع وقت تاسیسات آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات این واحدها تامین شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر و تاسیسات زیربنایی آن‌ها باید با سرعت، دقت و کیفیت مناسب انجام شود، بر لزوم نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد تعاونی‌ها و پیمانکاران مجری طرح‌های مسکن مهر استان تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unek49nyw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما