جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 34217
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد:

صعود بانوان تیرانداز قم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر

قم نيوز : قم نگار: دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: برتری در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور موقعیت تیم بانوان کوثر قم را برای صعود بهتر کرد.
صعود بانوان تیرانداز قم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نگار، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال ۶ تیم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند و در تلاش برای به دست آوردن مجوز صعود به دسته بالاتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور را کسب می‌کنند و امیدواریم که تیم شایسته و مستعد بانوان قم به این موفقیت دست یابد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به پیروزی بانوان تیرانداز قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: دختران و زنان تیرانداز قم در هفته چهارم لیگ برابر تیم شهرداری ارومیه به میدان رفته و با پیروزی از میدان خارج شدند.

وی ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور هفته چهارم خود را به میزبانی تیم تیراندازی بانوان زمزم ایران در سالن تیراندازی بزرگ آزادی تهران پشت سر گذاشت.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: بر همین اساس تیم تیراندازی بانوان موسسه مالی و اعتباری کوثر قم در هفته چهارم از این رقابت‌ها به مصاف تیم تیراندازی شهرداری ارومیه رفت و توانست با ارائه عملکردی بسیار خوب و نمایش جذاب تیراندازان خود با کسب حداکثر امتیاز حریف را مغلوب کرده و ۱۰ امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم تیراندازی با تفنگ بادی بانوان موسسه مالی و اعتباری کوثر قم که موفق به کسب هر پنج امتیاز ممکن این هفته از رقابت‌ها شد با ترکیب عطیه قدمی، فاطمه حسین‌زاده و نرگس کولیوند برابر حریف خود به میدان رفت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: همچنین تیم تیراندازی با تپانچه بادی موسسه کوثر قم متشکل از ریحانه حیدری، سارا واعظی و فاطمه سبحانی‌راد برابر تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت و با دست پر از این رقابت حساس خارج شد تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

وی یادآور شد: تیم تیراندازی بانوان موسسه مالی و اعتباری کوثر قم با کسب این پیروزی که حاصل آن ۱۰ امتیاز بود، در مجموع هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم مسابقات لیگ دسته اولی تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور جای گرفت.

متقیان‌نژاد با اشاره به حضور تیم‌های هیئت تیراندازی همدان و هیئت فارس در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی این فصل لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: بانوان تیرانداز قم روز جمعه بیست و دوم آبان ماه در هفته پنجم از این مسابقات به مصاف تیم رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌ها یعنی تیم هیئت تیراندازی استان فارس خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgux9w.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما