شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 3432
نایب رئیس هیئت پینگ پنگ قم خبر داد:

ارائه آموزش پینگ‌پنگ به دانش‌آموزان قمی

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: کار استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته ورزشی پینگ پنگ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت است و در این زمینه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان اقدام خواهیم کرد.
ارائه آموزش پینگ‌پنگ به دانش‌آموزان قمی
به گزارش قم نیوز، آزاده مهدوی امروز اظهار داشت: ما در حال حاضر طرح اجرای آموزش پینگ پنگ در مدارس ابتدایی را در اولویت قرار داده‌ایم و این کار با هماهنگی هیئت پینگ پنگ استان و توسط مربیان مجرب و کارآزموده که زیر نظر خود هیئت فعالیت می‌کنند اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را استعدادیابی عنوان کرد و گفت: ما در واقع قصد داریم بچه‌ها را از سنین کم با ورزش پینگ پنگ آشنا کرده و استعدادهای آنها را در این زمینه شکوفا کنیم.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ قم اضافه کرد: در حال حاضر برای پنج مدرسه مربی تعیین کردیم که کار را برای آموزش هر چه بهتر به این دانش آموزان آغاز کرده‌اند و امکانات کامل از جمله میز پینگ پنگ، راکت و توپ نیز در اختیار آنها قرار داده‌ایم تا این آموزش با شرایط خوب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی بیان کرد: می‌خواهیم این دانش آموزان به طور جدی زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند که اگر خواستیم برای سال‌های آینده در هر رده سنی تیم تشکیل دهیم و به مسابقات اعزام کنیم، بازیکنان ما از هر نظر آماده باشند.

مهدوی ادامه داد: بعد از پایان دوره آموزش و اتمام سال تحصیلی، در فصل تابستان یک مدرسه اختصاصی پینگ پنگ را افتتاح خواهیم کرد و از میان دانش‌آموزانی که در دوره‌های آموزشی شرکت‌ کرده‌اند بهترین‌ها را انتخاب کرده و آنها را زیر نظر مربیان به صورت حرفه‌ای تربیت می‌کنیم.

وی یادآورشد: ما یک دوره آموزش نیز برای دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار کردیم که در این دوره با مشکلاتی مواجه بودیم که از جمله این مشکلات همکاری نکردن خانواده‌ها با مربیان و عدم هماهنگی مدیران مدارس بود.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ قم ادامه داد: تصمیم داشتیم مهر ماه امسال و همچنین در طول سال تحصیلی چند دوره مسابقات برگزار کنیم که متأسفانه به دلیل ناهماهنگی خانواده‌های دانش‌آموزان و عدم قبول مدیران مدارس موفق به انجام این مهم نشدیم.

مهدوی ضرورت ارتقا سطح سطح فرهنگی خانواده‌ها نسبت به مقوله ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزشکاران زیر پوشش هیئت بیمه یک ساله هستند و هر کسی که وارد این رشته می‌شود از همان ابتدا بیمه شده و خوشبختانه درحال حاضر هیچ ورزشکار بیمه نشده‌ای نداریم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.s0s2yt0oxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما