دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 34326
منبع : قم نگار
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم:

پیوست فرهنگی در فعالیت های شهری قم مورد تاکید کمیسیون فرهنگی شورا است

قم نيوز : قم نگار: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم گفت: دو دستور کار در کمیسیون فرهنگی مورد تاکید قرار دارد که اطلس فرهنگی و پیوست فرهنگی استان قم این دو طرح مورد نظر هستند که در راستای اجرای آن اقدام می‌کنیم.
پیوست فرهنگی در فعالیت های شهری قم مورد تاکید کمیسیون فرهنگی شورا است
حجت‌الاسلام سعید روحانی در گفت و گو با خبرنگار قم نگار، با اشاره به فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر اظهار داشت: برخی از اعضای شورای شهر قصد داشتند در جلسات کمیسیون فرهنگی شرکت کنند که اقدامات مناسبی برای حضور آن‌ها فراهم شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم با اشاره به لزوم بررسی و رفع مشکلات اجتماعی شهر قم افزود: کمیته اجتماعی مشغول بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب است که با برخی دستگاه‌های بیرون همفکری مناسبی انجام شده است.

روحانی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته علمی کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم بیان کرد: دو دستور کار در کمیسیون فرهنگی مورد تاکید قرار دارد که اطلس فرهنگی و پیوست فرهنگی استان قم این دو طرح مورد نظر هستند که در راستای اجرای آن اقدام می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن، عنوان کرد: کمیته شورای عالی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مساجد به واکسینه کردن جوانان در برابر هجوم فرهنگی دشمن بپردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم تصریح کرد: یکی دیگر از کمیته‌هایی که در راستای ارتقای فرهنگ شهر مقدس قم فعالیت می‌کند کمیته اقتصاد فرهنگی است که درآمدهای پایدار در عرصه فرهنگ را دنبال می‌کند.

روحانی اظهار داشت: کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه در راستای رفع آسیب‌های شهری فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند که مردم نیز در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch-xnx.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما