چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 34421
منبع : خبرگزاری حوزه
به همت مؤسسه بنت الهدی برگزار شد؛

نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی)

قم نيوز : قم نگار: نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی)، به همت معاونت فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.
نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی)
به گزارش قم نگار، خانم صدیق، معاون فرهنگی - تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی در حاشیه این نمایشگاه ضمن ارائه گزارشی از نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی)، تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی اجمالی فرقه‌های انحرافی تشیع، که همسو با تشیع انگلیسی قدم بر می‌دارد، راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی - تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی به دلایل نامگذاری این نمایشگاه نیز اشاره نمود و ابراز داشت: این نامگذاری با توجه به تشابه فرقه‌های انحرافی به موریانه، که به صورت آرام و بی صدا، بر ریشه و پیکره تشیع و اسلام ناب ضربه می‌زند، صورت گرفته است.

وی با تأکید بر این که فرقه‌های انحرافی در صددند تا به تدریج، چهره جهانی اسلام ناب محمدی(ص) را بر اساس دسیسه‌های استکباری، به چهره اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی تبدیل نمایند، اظهار داشت: نمایشگاه مذکور با الهام از منویات و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با شناسایی چهره مخفی تشیع انگلیسی به جامعه جهانی، صورت گرفته است.

معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی افزود: نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی) بر آن است، تا ضمن شناسایی فرقه‌های انحرافی و دست نشانده جریان استکباری، اقدامات ایشان را که علیه تشیع و اسلام ناب صورت گرفته، در قالب نمایشگاهی مصور، در منظر عموم دانش پژوهان این مؤسسه قرار دهد.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از مؤلفه‌ها و بخش‌های نمایشگاه اشاره نمود و گفت: بخش ویژگی‌های تشیع لندی از مهمترین بخش‌هایی است که در آن ویژگی فرقه‌های انحرافی تشیع، به صورت تیتروار در قالب پوسترهای موضوعی طراحی شده است.

خانم صدیق با بیان این که در بخش اقدامات جریان افراط گرای شیعی نیز چکیده‌ای از فعالیت‌های این جریان در راستای تفرقه‌ افکنی میان جوامع اسلامی جمع آوری شده، اذعان داشت: در این نمایشگاه بخشی نیز به منظور معرفی یاران لندن نشین اختصاص یافته است؛ در این بخش تفکرات چهره‌های سرشناس و تأثیرگذار این جریان به نمایش گذارده شده است.

معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی نمایش منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با جریانات انحرافی و تشیع انگلیسی را از مهمترین بخش‌های نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی) عنوان کرد و یادآور شد: انحرافات عزاداری، نیز بخشی است که در آن تصاویری از انحرافات عزاداری ابا عبدالله الحسین(علیه السلام)، از جلمه قمه زنی، غلطیدن بر روی شیشه، خراشیدن صورت، راه رفتن بر روی خار و ... به نمایش گذاشته شده است.

وی آماده‌سازی نرم افزارهایی صوتی و تصویری از فعالیت‌های تشیع انگلیسی، را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این نمایشگاه عنوان کرد و ابراز داشت: در حاشیه این نمایشگاه بخشی نیز تحت عنوان پاسخ به سؤالات شرعی در حوزه عزاداری و شبهات پیرامون افراطی‌گری در شیعه راه اندازی شده ، در این بخش ضمن توضیح فتاوای مراجع معظم تقلید در رابطه با بایسته‌های عزاداری، به سؤالات شرکت کنندگان در این رابطه پاسخ داده می‌شود.

معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی به عرضه کتاب‌های معدود در باب تشیع انگلیسی در این نمایشگاه اشاره نمود و تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه موریانه(جلوه‌ای از تشیع انگلیسی) نشست‌ها و جلسات متعددی در موسسه آموزش عالی بنت الهدی و با حضور اساتیدی چون افقهی، حسینی و قاسمی با موضوع معرفی فرقه‌های انحرافی و افراطی‌گری در شیعه برگزار خواهد شد.

خانم صدیق در پایان سخنان خود به بخش تجسم نگاری درختی، با عنوان شجره طیبه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: این درخت، تجسمی از شجره طیبه است که موریانگان، یا همان جریان‌های انحرافی جهان اسلام، به آرامی و بی صدا، در حال خشکاندن و از بین بردن ریشه‌های آن هستند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfo0s.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما