قم نيوز : قم نیوز: جشنواره علمی مهارتی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران، با هدف شناسایی و استفاده از نظرات این اساتید برگزار خواهد شد.
جشنواره علمی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، زینب طالبی مدیر اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه جشنواره اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در دو بعد علمی و مهارتی برگزار خواهد شد،‌ اظهار داشت: این جشنواره در بعد علمی با چهار موضوع نقد و بررسی متون درسی، طراحی سئوالات و منبع شناسی دروس، تهیه سیر مطالعاتی و نیز برگزاری مسابقات کتابخوانی در گرایش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی موضوعات بعد مهارتی این جشنواره را شامل تهیه پاورپوینت کتاب‌های آموزشی و ارائه مدل‌های کاربردی برای مباحثه دروس اصلی، نقد و بررسی شیوه‌های رایج سنجش تحصیلی در مدارس و بایسته‌های اخلاقی مدرسان حوزه‌های علمیه ذکر کرد و ادامه داد: مرحله نخست جشنواره علمی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله در جشنواره کشوری در نیمه اول سال آینده به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر اساتید حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: مرحله نخست جشنواره اساتید حوزه‌های علمیه خواهران کشور در شش استان تهران، اصفهان، کرمان، همدان، فارس و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و اساتید بر اساس نزدیکی به هر یک از این شش استان، آثار خود را به این مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مستقر در این استان‌ها ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اعم از اساتید مقطع سطح دو و سطح سه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره آثار خود را به صورت کتبی به این جشنواره ارائه می‌دهند و آثار علاوه بر مناطق در سطح کشوری نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.knxt23nkmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما