يکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 3446
امام جمعه قم:

فعالیت‌های قرآنی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) توسعه می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به ظرفیت‌های مناسب این آستانه از توسعه فعالیت‌های قرآنی در این مکان مقدسه خبر داد.
فعالیت‌های قرآنی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) توسعه می‌یابد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و قره شیخ لو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور، با اشاره به گسترش برنامه‌های فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: آستانه مقدسه به لحاظ ویژگی و ظرفیتی که دارد همکاری همه افراد و نهادهایی که به دنبال برجسته‌کردن فعالیت‌های قرآنی هستند را می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: محور تمام فعالیت‌هایی که در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) انجام می‌شود برای رضای خداوند است.

امام جمعه قم با بیان اینکه این آستانه مقدسه ظرفیت‌های خوبی دارد اظهار داشت: در قم به خاطر ویژگی بارز پذیرایی از زائران و وجود حوزه پربرکت علمیه، بار مسئولیت تولیت آستانه بسیار سنگین است.

حجت‌الاسلام سعیدی درک درست از نگرانی‌های مراجع تقلید را یکی از اولویت‌های کاری تولیت آستانه برشمرد و با ذکر نمونه‌هایی از این مورد تصریح کرد: آستانه مقدسه به گونه‌ای فعالیت می‌کند که نظرات بزرگان، مراجع تقلید و متدینین تامین شود.

وی از حسن توجه سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سراسر کشور به ویژه قم قدردانی کرد و با اشاره به فعالیت‌های مرکز قرآنی آستانه مقدسه اظهار داشت: این مرکز آماده دریافت پیشنهادات و نظرات کارشناسی شده برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و رفع نواقص احتمالی است.

در این دیدار حجت‌الاسلام عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و مهدی قره شیخ لو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در عرصه قرآن و عترت پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.5apct1a5qbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما