پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 34471
منبع : خبرگزاری حوزه

پذیرش طلبه سطح ۴ از سوی جامعه الزهرا(س)

قم نيوز : قم نگار: اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (سلام الله علیها) اطلاعیه پذیرش سطح ۴ سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ (نیم‌سال دوم) را اعلام کرد.
پذیرش طلبه سطح ۴ از سوی جامعه الزهرا(س)
به گزارش قم نگار، آقای أباذر عمرانی فر در نشستی خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: طلابی که مقطع سطح ۳ خود را به پایان رسانده‌ و از پایان نامه خود دفاع نموده اند، می توانند برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در مقطع سطح ۴ در آزمون ورودی شرکت نمایند.

وی ابراز داشت: البته این طرح شامل طلابی که درحال تدوین پایان نامه یا درحال دفاع می باشند، نخواهد شد.

مدیر اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) خاطرنشان ساخت: علاقه مندان می توانند در یکی از رشته های «تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی»، «تفسیر و علوم قرآن با گرایش علوم و معارف قرآن»، «فقه و اصول با گرایش فقه خانواده»، «کلام اسلامی»، «تاریخ اسلام با گرایش تاریخ اهل ‌بیت علیهم ‌السلام» و «فلسفه اسلامی با گرایش حکمت متعالیه» ثبت نام نمایند.

عمرانی فر با اشاره به اینکه زمان ثبت نام اینترنتی از اول تا دهم آذر ۹۴ خواهد بود، اضافه کرد: مکان برگزاری آزمون، جامعه الزهرا و زمان آن جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ خواهد بود.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از روز یکشنبه اول آذر ۱۳۹۴برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس اینترنتی www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در پایان گفت: شرایط و منابع آزمون در حال حاضر در سایت جامعه الزهرا(س) قابل مشاهده است.

گفتنی است در حال حاضر ۱۴ هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا(س) مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciz5ap.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما