پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 34474
منبع : ایندیپندنت

آیت الله خامنه ای در میان ۵۰ شخصیت تاثیرگذار جهان

قم نيوز : قم نگار: تاثیرگذاری در سال ۲۰۱۵ میان سیاست مداران ، صاحبان صنایع و تجار و البته رهبران مذهبی تقسیم شد. در میان تمامی رهبران جهان از منطقه خاورمیانه غیر عربی کسی جز آیت الله سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در این لیست قرار نگرفت.
آیت الله خامنه ای در میان ۵۰ شخصیت تاثیرگذار جهان
به گزارش قم نگار، تاثیرگذاری در سال ۲۰۱۵ میان سیاست مداران ، صاحبان صنایع و تجار و البته رهبران مذهبی تقسیم شد.

در میان تمامی رهبران جهان از منطقه خاورمیانه غیر عربی کسی جز آیت الله سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در این لیست قرار نگرفت.

آیت الله خامنه ای با تدبیر و تاثیرگذاری بر پروندهای چون ماجرای اتمی ایران ، مساله سوریه ، یمن ، بحرین و اراضی اشغالی یکی از پر کار ترین سیاست مداران جهان به شمار می رود.

در همین حال پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان نیز در این لیست وجود دارد. نباید فراموش کرد که مدیران شرکت های چون مایکروسافت ، آمازون و وب سایت خرید و فروش علی بابا از جمله افراد دیگری هستند که در این لیست معرفی شده اند.

ولادیمیر پوتین و باراک اوباما روسای جمهوری روسیه و آمریکا هم جایگاه مهمی در این لیست دارند ، رئیس جمهور فرانسه و صدر اعظم آلمان در کنار رهبر چین افراد دیگری هستند نشان دادند می توانند در تحولات جهانی تاثیر گذار باشند .

جهان در سال ۲۰۱۶ با چالش های جدی رو به رو است به طوری که مبارزه با تروریسم و البته سو تغذیه از جمله مواردی است که باید در خصوص آنها تصمیمات جدی گرفته شود.

کشورهای چون سوریه و عراق در حال حاضر با چالش های بسیار جدی رو به رو هستند و باید در خصوص آنها تصمیمات جهانی گرفته شود. تهران نشان داده است آماده همکاری منطقی با کشورهای جهان است ، همکاری که منافع گروه خاصی را تامین نکند و تمامیت ارضی این کشورها را نیز دچار چالش نکند. در همین حال دولت های چون رژیم اردوغان خواهان تغییرات ژئوپلیتکی هستند که به سود منافع حزبی و گروهی آنها است .

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbaabf.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما