قم نيوز : قم نگار: دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که عصر جمعه با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت، با حاشیه هایی همراه بود.
حاشیه های دیدار فوتبال بین تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان
به گزارش قم نگار، پیش از آغاز بازی، در ابتدای این دیدار علی دایی و سایر اعضای کادر فنی تیم صبای قم به استقبال یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان رفتند.

** نزدیک به دوهزار نفر تماشاگر این دیدار بودند که در این بین نزدیک به ۲۰۰ نفر تماشاگر اصفهانی نیز تیم ذوب آهن را تشویق می کردند.

** تماشاگران منتسب به صبای قم در نیمه اول این دیدار شعارهایی را علیه یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان سر دادند و نسبت به ترک تیم صبا در هفته هفتم لیگ دوازدهم اعتراض کردند.

** علی دایی در نیمه اول در دو صحنه نسبت به قضاوت بیژن حیدری داور بازی اعتراض کرد.

** در این بازی ابوالقاسم دهنوی هافبک صبای قم به دلیل محرومیت نتوانست تیم صبای قم را همراهی کند.

** دراین بازی کاوه رضایی بازیکن ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان در ترکیب اصلی این تیم قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود،رضایی در دقیقه ۶۵ به جای سید محمد رضا حسینی وارد زمین بازی شد.

** کاوه رضایی در دقیقه ۸۵ در محوطه جریمه صبای قم برای گرفتن ضربه پنالتی تمارض کرد که با کارت زرد داور روبرو شد، این بازیکن هم چنین با محمد امین آرام طبع مدافع صبای قم درگیری لفظی پیدا کرد.

**تیم صبای قم در این بازی با پیراهن های سفید، شورت ورزشی مشکی و جوراب های سفید رنگ وارد میدان شده بود و ذوب آهن نیز با پیراهن سبز و سفید ، شورت ورزشی و جوراب های سبز رنگ به میدان آمده بود.

** این بازی در هوایی نیمه ابری در دمای ۱۵ درجه بالای صفر برگزار شد و از دقیقه ۴۹ آن شاهد ادامه بازی زیر نور نورافکن های ورزشگاه بودیم.

** اسکوربورد ورزشگاه در این دیدار خاموش بود و دقیقه های سپری شده از بازی را به نمایش نمی گذاشت.

** سید مهدی صادقی استاندار قم و هادی طباطبایی مربی تیم ملی فوتبال امید این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

** در نیمه اول این دیدار یک دقیقه و در نیمه دوم نیز سه دقیقه وقت تلف شده توسط داور بازی گرفته شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6yne.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما