دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 34573
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

قاضی جام جهانی دیدار یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز را قضاوت می‌کند

قم نيوز : قم نگار: قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به داور حاضر در جام جهانی فوتسال سپرده شد.
قاضی جام جهانی دیدار یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز را قضاوت می‌کند
به گزارش قم نگار، در شرایطی که بازی‌های هفته پنجم از دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت همزمان با انجام ۶ مسابقه پیگیری می‌شود، تیم یاسین‌پیشرو قم در میهمانی دبیری تبریز به میدان خواهد رفت.

دبیری تبریز مدافع عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۲ است و عنوان سوم رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۴ را یدک می‌کشد، تیمی که اکنون نیز با فاصله یک‌ امتیازی با صدر جدول مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

نماینده تبریز بعد از بازی بسیار خوبی که در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم شهید منصوری قرچک انجام داد و توانست میزبان سرشناس خود را با گل‌های زیاد شکست بدهد، این هفته از تیم میانه جدولی یاسین‌پیشرو قم پذیرایی می‌کند.

یاسین‌پیشرو قم در هفته‌ای که با برتری قاطع دبیری تبریز مقابل تیم شهید منصوری قرچک همراه بود، در دیدار خانگی با تیم فرش‌آراء مشهد نتوانست از فرصت میزبانی خوب استفاده کند و در نهایت با تساوی پنج بر پنج این بازی خانگی را به پایان رساند تا دیگر بختی برای قهرمانی نداشته باشد.

تا میانه‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فاصله امتیازات اندک بود و هر دو تیم یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شدند اما اکنون دیگر تیم یاسین‌پیشرو قم بخت آنچنان زیادی برای به دست آوردن این مقام ندارد ولی تیم دبیری همچنان مدعی قهرمانی محسوب می‌شود.

بر همین اساس دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت برگزار می‌شود زیرا در هفته‌ای که تیم تاسیسات دریایی تهران استراحت دارد تیم دبیری تبریز در صورت غلبه بر نماینده قم به صدر جدول می‌رود.

بر همین اساس کمیته داوران یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتسال ایران،‌ آسیا و جهان یعنی علیرضا سهرابی را برای قضاوت به عنوان داور اول دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز انتخاب کرده است،‌ داوری که تجربه قضاوت در جام جهانی و میادین مختلف بین‌المللی و آسیایی را دارد.

با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و فرش‌آراء مشهد در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که با اعتراض‌های شدید هر دو تیم به نحوه قضاوت داوران یعنی جم‌تاج مهجور و رضا ترابی همراه بود، این هفته تیم داوری دیدار یاسین‌پیشرو قم و دبیری تبریز کار سختی پیش‌رو دارد.

در شرایطی که رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم آغاز شد اما اکنون با مصاف ۱۳ تیم برگزار می‌شود و هر هفته یک تیم استراحت می‌کند به همین دلیل تاسیسات دریایی تهران این هفته به میدان نمی‌رود و یاسین‌پیشرو قم از ساعت ۱۶ عصر سه‌شنبه برابر دبیری تبریز صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام / ۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbfsbf.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما