سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 34621
آیت الله علوی گرگانی:

مسئولان حکومتی و دینی باید در ارتباط مداوم با یکدیگر باشند

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان حکومتی و دینی باید در ارتباط مداوم با یکدیگر باشند از این طریق دشمنان همواره از اهداف خود علیه نظام ناامید می‌شوند.
مسئولان حکومتی و دینی باید در ارتباط مداوم با یکدیگر باشند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بانک ملت هدف از ایجاد بانک را تسهیل کار مردم عنوان کرد و اظهارداشت: لازم است مسئولان بانک‌ها به مسائلی که برای مردم ایجاد مشکل می‌کند توجه کنند و اهداف اصلی را در رفع گرفتاری مردم قرار دهند.

مرجع تقلید شیعیان مسئله اخذ دیرکرد بانک‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: بانک‌ها در اخذ دیرکردها سختگیری نکنند چرا که دریافت دیرکرد در اسلام حرام است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید براینکه علم، قدرت و سرمایه در جامعه وجود دارد، عنوان کرد: اختلاف طبقاتی یکی از مصالح جامعه است که به واسطه آن مردم به یکدیگر کمک کنند و جامعه به پیشرفت برسد.

وی با بیان اینکه سرمایه کشور در بانک‌ها است که باید با آن کشور از تمام لحاظ کامل باشد، خاطرنشان کرد: مشورت با علما سبب انتخاب بهترین راه‌ها می‌شود و دشمنان وقتی پیوند ناگسستنی مسئولان و بانک‌ها را ببینند نمی‌توانند در کشور نفوذ کنند.

به گفته آیت الله علوی گرگانی، مسئولان حکومتی و دینی باید در ارتباط مداوم با یکدیگر باشند از این طریق دشمنان همواره از اهداف خود علیه نظام ناامید می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfyvdm.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما