پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 34667
مدیرعامل بانک ملت:

بانک ملت خدمات ویژه بین المللی به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل بانک ملت با اشاره به اینکه بعد از تحریم‌ها خدمات ویژه بین المللی بیشتری به فعالان اقتصادی ارائه می‌شود، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است.
بانک ملت خدمات ویژه بین المللی به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند
به گزارش قم نگار، علی رستگار با اشاره به اینکه بانک ملت از شبکه بسیار گسترده بین المللی برخوردار است، اظهارداشت: این بانک شبعه ها و بانک‌های متعددی هم در خارج کشور دارد و خدمات بین‌المللی بسیاری به فعالان اقتصادی ارائه کرده است.

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه امروز اداره بین الملل بانک ملت آمادگی کامل را دارد که در پسا تحریم باز هم ارتباطلات بین المللی خود را از سر بگیرد، افزود: بعد از تحریم‌ها هم بانک ملت خدمات ویژه بین المللی را به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

وی بااشاره به اینکه بانک ملت در گذشته بانک خوش نامی در دنیا بوده است، خاطرنشان کرد: بانک‌های بزرگ دنیا امروز این آمادگی را دارند که بانک ملت را به عنوان بانک اول خودشان انتخاب کنند چون ایفای خدمات گذشته‌اش بسیار خوب بوده است ونشانه اش این است که بانک‌های مختلف بین المللی تقاضا داده‌اند که با بانک ملت دیدار داشته باشند.

رستگار با بیان اینکه بانک ملت توانسته نقش خود را در مراودات بین المللی در دنیا به درستی ایفا کند، تصریح‌کرد: با بالاترین سرعت اقدامات لازم را برای اتصال به شبکه بین المللی بانکی در حال انجام است و اداره بین الملل در حال تلاش است تا این اتصال در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به اینکه تیم قدرتمندی در بانک ملت در حال فعالیت است که فرمایشات مقام معظم‌ رهبری را پیگری و تجزیه و تحلیل می‌کند، تاکید کرد: در این رابطه از فعالان برجسته اقتصادی دعوت می‌شود و تمام فرمایشات ایشان در دستور بانک قرار می‌گیرد و مو به مو اجرا می‌شود و در همین رابطه توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از مؤلفه‌های اصلی فعالیت بانک ملت قرارگرفته است.

وی با بیلن اینکه باید به درون و نیرو و تولید داخلی توجه کنیم، تصریح کرد: باید در جمهوری اسلامی چه در دوران تحریم و چه پسا تحریم به تولید داخلی و سرمایه داخلی توجه شود.

رستگار افزود: بانک ملت هم در داخل کشور و هم در خارج کشور از وکلای بسیار خوبی دعوت کرد و توانستیم چیزی که حقمان بوده است و از ما گرفته بودند را بازپس بگیریم و بانک ملت تنها بانکی است که توانسته است به این حق خود برسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfevdm.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما