دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 34827
رئیس هیئت هاکی استان قم خبر داد

اعزام هاکی‌باز قم به مسابقات بین‌المللی روسیه

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت هاکی استان قم از دعوت هاکی‌باز آینده‌دار قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات بین‌المللی روسیه خبر داد.
اعزام هاکی‌باز قم به مسابقات بین‌المللی روسیه
به گزارش قم نگار، مسعود رضائیان اظهار کرد: رشد و پیشرفت بسیار خوبی که هاکی قم در سال‌های اخیر داشته استعدادهای درخشان این رشته را در مسیر موفقیت در میادین مختلف کشوری قرار داده و نتیجه آن دعوت نخبه‌های هاکی قم به اردوهای تیم‌‌های ملی است.

وی ادامه داد: شاهد روند رو به رشدی در توسعه هاکی قم هستیم و با توجه به امکانات خوبی که فراهم شده تلاش می‌کنیم در لیگ برتر هاکی باشگا‌ه‌های کشور و همچنین در مسابقات قهرمانی هاکی ایران حضور فعالی داشته و جزو مدعیان کسب مقام باشیم.

رئیس هیئت هاکی استان قم در ادامه از دعوت بازیکن هاکی قم به اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن ایران خبر داد و بیان کرد: دعوت به تیم ملی نشان‌گر تلاش برای تحول در هاکی قم است و این اتفاق موجی از انگیزه را در بین هاکی‌بازان قم ایجاد کرده که برای رفتن به تیم ملی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هاکی‌باز قم به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی دعوت شده است، ابراز کرد: این دعوت برای حضور یاسر امیرآبادی در اردوی تیم ملی زیر ۲۵ سال هاکی کشورمان صورت گرفته تا تیم ملی خود را برای حضور در یک رقابت مهم برون‌مرزی آماده کند.

رضائیان عنوان کرد: هدف تیم ملی هاکی کشورمان حضور موفق و پرقدرت در مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۵ مسکو است و یاسر امیرآبادی به عنوان یکی از بازیکنان مستعد هاکی قم توسط کادر فنی تیم ملی کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه محمدرسول روستایی نیز به عنوان دیگر هاکی‌باز قم پیش از این به اردوی تیم ملی هاکی چمنی کشورمان دعوت شده است بیان کرد: این برای نخستین‌بار است که یک هاکی‌باز از استان قم برای اعزام به جام بین‌المللی دعوت می‌شود.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: ما سعی کرده‌ایم با اولویت قرار دادن برنامه‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات استانی و حضور به موقع در رقابت‌های کشوری اعم از لیگ و مسابقات قهرمانی این رشته برای تحول در هاکی قم تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در اردوی آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان، نماینده قم راهی شهر سمنان شده در حالی که با نظر کادر فنی تیم ملی هاکی تعداد ۲۲ بازیکن از استان‌های مختلف کشور در این اردو تیم ملی حضور دارند.

رضائیان در پایان اظهار کرد: تیم ملی داخل سالن هاکی کشورمان در نهایت قرار است با هدف کسب آمادگی برای حضور در مسابقات مهم و معتبر برون‌مرزی سال ۲۰۱۶، با ترکیب ۱۲ ملی‌پوش روز یازدهم آذر ماه به منظور رویارویی با حریفان شرکت کننده در مسابقات هاکی بین‌المللی مسکو به کشور روسیه سفر کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd5j0s.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما