جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 35154
منبع : پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی

واکنش محمدعلی (کلی) به اظهارات گستاخانه نامزد انتخابات آمریکا

قم نيوز : قم نگار: بوکسور اسبق مسلمان سنگین‌وزن دنیا مسلمانان را به واکنش در مقابل اظهارات گستاخانه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا فراخواند.
واکنش محمدعلی (کلی) به اظهارات گستاخانه نامزد انتخابات آمریکا
به گزارش ، محمد علی (کلی)، مشت‌زن اسبق مسلمان سنگین‌وزن دنیا، مسلمانان را به واکنش در مقابل اظهارات نابخردانه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فراخوانده است.

محمد علی روز چهارشنبه در سخنانی گفت: «ما مسلمانان باید مقابل آن دسته از افرادی که می‌خواهند از اسلام برای پیشبرد منافع شخصی خود استفاده کنند، ایستادگی کنیم، آن‌هایی که مانع از آن شده‌اند تا بسیاری از افراد اسلام را درک کنند. مسلمان واقعی می‌داند و باید بداند که مذهب ما مخالف آن است که کسی را به‌زور به گرویدن به دین اسلام وادار کند».

قهرمان اسبق مشت‌زنی دنیا با اشاره به قتل عام پاریس گفت: «من مسلمان هستم و قتل‌عام مردم بی‌گناه در سن برناردینو، پاریس و یا هر جایی دیگر در دنیا ربطی به مسلمانان ندارد. مسلمانان حقیقی می‌دانند که خشونت این گروه‌های افراطی با اصول اعتقادی ما در تضاد است».

در همین حال مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک نیز با دفاع از حقوق مسلمانان تصریح کرد مسلمانان نباید به‌خاطر اقداماتی که دیگران مرتکب شده‌اند، مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

وی در فیس‌بوک نوشت جامعه مسلمانان نباید در پی حملات پاریس و یا دیگر حملات مرتبط با افراطی‌گراها در هر کجای دنیا با تبعیض روبه‌رو شوند.

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند، به‌دنبال حمله مرگبار هفته پیش در کالیفرنیا «ممنوعیت کامل ورود مسلمانان» به این کشور را خواستار شد.

اظهارات جنجالی و تبلیغاتی ترامپ در حالی مطرح شد که دوسوم رأی دهندگان محتمل در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نظرسنجی‌ها گفته‌اند که به دونالد ترامپ که خواهان جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شده است، رأی خواهند داد.

روزنامه «هیل،» گزارش داد: بنابر نتایج این نظرسنجی که بلومبرگ پولیتیک و مؤسسه مطالعات پرپل استراتژیک به‌طور مشترک انجام داده‌اند، حدود ۶۵ درصد از پرسش شوندگان می‌گویند از ترامپ حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkznx.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما