شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 35179
شاید غیبت بازیکنان اصلی ملوان به نفع این تیم شود

دایی: در محرومیت کریمی مسائل غیر فوتبالی دخیل است/ علیه قوانین خودشان رأی دادند!

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم صبای قم گفت که در محرومیت بازیکن این تیم مسائل غیرفوتبالی دخیل بوده است.
دایی: در محرومیت کریمی مسائل غیر فوتبالی دخیل است/ علیه قوانین خودشان رأی دادند!
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (یکشنبه) تیم‌های فوتبال صبای قم - ملوان انزلی اظهار داشت: بازی فردا مطابق معمول جزو مسابقات حساس خواهد بود و سعی می‌کنیم بهترین بازی را انجام دهیم. با تمام احترامی که برای ملوان قائلم و خیلی از دوستان من آنجا هستند اما می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا از تیم‌های صدرنشین عقب نیفتیم. در این مدت تمرینات خوبی انجام داده و خودمان را آماده بازی با ملوان کرده‌ایم.

وی با تأکید براینکه تیمش آماده است دست پر میدان را ترک کند، یادآور شد: ما برای این بازی فرشید باقری و فرید بهزادی‌کریمی را در اختیار نداریم. در مورد محرومیت کریمی ما خودمان هم نمی‌دانیم چرا او محروم شده است و دلایل آن نامعلوم است. با این حال سعی می‌کنیم برای این بازی با نفراتی که در اختیار داریم بهترین بازی را ارائه داده و در نهایت امتیاز را بدست آوریم.

سرمربی صبا در واکنش به این سؤال که واقعاً چرا وقتی سازمان لیگ مجوز بازی فرید بهزادی‌کریمی را صادر کرده اما کمیته انضباطی او را محروم می‌کند خاطرنشان کرد: من در این مورد صحبت نمی‌کنم و فقط به این نکته بسنده می‌کنم که ما تمام مدارک لازم برای اینکه ثابت کنیم بازی کردن کریمی از لحاظ قانونی مشکل ندارد، را در اختیار داریم. در این زمینه باشگاه صبا هیچ کار غیرقانونی نکرده و ربطی به ما ندارد که چرا کمیته انضباطی در مقابل اعلام سازمان لیگ رأی اعلام کرده است. در واقع ما طبق آیین نامه خودشان کریمی را بازی دادیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که کمیته انضباطی مقابل آیین نامه خودشان چنین دستوری صادر و بازیکن ما را محروم کردند.

دایی افزود: مطمئناً از طرف ما هیچ اشتباهی صورت نگرفته و به صورت کاملاً قانونی عمل کردیم اما تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت بازیکن ما خودش نقض قانون است. آقایان این رأی را مقابل قوانینی صادر کردند که خودشان وضع کردند. به عقیده من در زمینه محرومیت کریمی مسائل غیرفوتبالی دخیل بوده است.

وی در خصوص اینکه استیلی گفته است ۶ بازیکن خود را در بازی فردا مقابل صبای قم در اختیار نخواهد داشت، تصریح کرد: این نظر استیلی است، من احترام زیادی برای تیم ملوان قائل هستم و اعتقادم بر این است که بازیکنان جانشین در این بازی می‌خواهند خودشان را به هر شکلی نشان دهند و چه بسا بازی کردن آنها مقابل ما به مراتب خطرناک‌تر از نفرات اصلی باشد. از این جهت که ما از نفرات جایگزین شناختی نداریم و ممکن است آنها در زمین کارهای عجیب و غریب انجام دهند و بسیار تأثیرگذار ظاهر شوند. با این شرایط شاید نبود این نفرات تا حدی به نفع حریف هم باشد هرچند نمی‌توان گفت غیبت بازیکنان اصلی بی‌تأثیر است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ما هم برای بازی با ملوان دو بازیکن خیلی خوب و تأثیرگذارمان در بازی‌های اخیر را در اختیار نداریم. به هر حال نمی‌توانیم به این بسنده کنیم که چون حریف شش بازیکن خود را در اختیار ندارد پس کارمان راحت است. یک تیم با ۲۵، ۲۶ بازیکن بسته می‌شود و حتماً برای این مواقع بازیکن جایگزین در یک تیم وجود دارد. ملوان تیم باقدرتی است که همه ساله در لیگ نمایش خوبی داشته اما ما هم در بازی فردا به دنبال این هستیم که بازی‌های خوب خودمان را ادامه داده و نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceoz8x.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما