دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۲
کد مطلب : 35224
اعتراض سر مربی ملوان به قضاوت داور

استیلی: اخراج نوری بی‌دلیل بود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم ملوان با انتقاد از قضاوت داور در دیدار با صبا گفت: اخراج نوری بی‌دلیل بود و علاوه بر آن پنالتی‌ را هم برای ما نگرفتند.
استیلی: اخراج نوری بی‌دلیل بود
به گزارش قم نگار، حمید استیلی که پس از شکست خارج از خانه ملوان در برابر صبای قم سخن می‌گفت، با انتقاد شدید از قضاوت داور در این دیدار، اظهار داشت: مثل سه بازی اخیر علی‌رغم شایستگی کامل، شکست خوردیم و با اینکه همه می‌دانند من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما این بار باید بگویم اخراج نوری بی‌دلیل بود و علاوه بر آن پنالتی‌ را هم برای ما نگرفتند و در اخطار دوم هم فیلم نشان داد که پنالتی روی نوری را نگرفتند و به جای آن کارت زرد دادند.

سر مربی تیم ملوان با ابراز شرمندگی در برابر مردم انزلی افزود: حملات خوبی داشتیم اما علی رغم این حملات، در پایان بازی شکست خوردیم، البته بعد از ۱۰ نفره شدن ما، حریف صاحب چند فرصت شد. بازیکنان با جان و دل بازی کردند و می‌توانم بگویم ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملوان امروز زیر ۲۰ سال بود که این باخت ما را شرمنده مردم انزلی کرد و این نتیجه منصفانه نبود.

وی به جوانگرایی خود در تیم ملوان اشاره کرد و گفت: مردم انزلی شاید این جوانگرایی را نخواهند اما من علی عابدی را وارد زمین کردم که آینده خوبی دارد.

استیلی به وقایع فوتبالی اشاره کرد و تصریح کرد: نیمه اول بازی ما بهتر بود اما نیمه دوم، صبا به دلیل بازی مستقیمی که انجام داد، بهتر بازی کرد و روی برخورد توپ با مدافع ما به گل رسید، البته وقایع فوتبالی هم به ضرر ما تمام شده است و ۶ بازیکن در تیم ما حاضر نبودند و پورقاز هم به دلیل آسیب‌ دیدگی در تیم نبود. جوانان ما خوب زحمت کشیدند و من قول می‌دهم که در نیم فصل دوم بهتر عمل کنیم و همین جا بگویم که باشگاه هیچ اولتیماتومی به من نداده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfj0dm.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما