شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 35405
دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب:

پوسترهای تولید شده کارگاه وحدت در شهرهای مختلف اکران می‌شود

قم نيوز : قم نگار: دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب از اکران پوسترهای وحدت در شهرهای مشهد، قم، تهران و اصفهان و در هفته وحدت خبر داد.
پوسترهای تولید شده کارگاه وحدت در شهرهای مختلف اکران می‌شود
به گزارش قم نگار، سید محمدرضا میری عصر جمعه در سومین روز از کارگاه کشوری پوستر وحدت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: برای برگزاری کارگاه کشوری پوستر وحدت نزدیک به دو سال تلاش شد و همواره تلاش ما معطوف به این امر خواهد بود که هر چه بیشتر بتوانیم به موضوع وحدت بپردازیم.

وی بیان داشت: کارگاه کشوری پوستر وحدت از بزرگ‌ترین کارگاه‌های طراحی در کشور است که هنرمندان حاضر در این کارگاه تلاش دارند تا موضوع وحدت را در قالب هنر و پوستر به مخاطبان نشان دهند.

دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب گفت: طراحان و گرافیست‌های حاضر در کارگاه کشوری پوستر وحدت بعد از سه روز فعالیت آثار تولیدی خود را ارائه خواهند داد که با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته با مدیران شهرداری امیدواریم این آثار در شهرهای مشهد، اصفهان، تهران و قم در فضای محیطی و نمایشگاهی به اکران درآید.

نهضت مردمی پوستر انقلاب به دنبال تولید محصولات فاخر گرافیکی است
وی در ادامه با اشاره به فعالیت نهضت مردمی پوستر انقلاب بیان داشت: این نهضت نزدیک به ۶ سال است که فعالیت می‌کند و یک حرکت کاملا مردمی است و هدف آن تولید محصولات فاخر گرافیکی است.

میری بیان داشت: خلأی که در فضای تبلیغات در این موضوع وجود داشته باعث شده که این اتفاق رخ دهد و این نهضت ایجاد شود و شیوه کار بر این است که بر اساس توانایی هنرمندان در شناخت و تولید محتوا تلاش کنیم.

دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب با بیان اینکه ما در این نهضت در تولید محصولات گرافیکی وارد موضوعاتی می‌شویم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: به عنوان نمونه در سال ۹۱ موضوع سبک زندگی، سال ۹۲ موضوع افزایش جمعیت و سال ۹۳ موضوع سرطان مصرف از موضوعات برگزاری کارگاه‌ها بودند که تمامی این موضوعات از دغدغه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: از برکات برگزاری اینگونه کارگاه‌ها این بوده است که هنرمندان و طراحان انقلابی با یکدیگر در این کارگاه‌ها آشنا می‌شوند و مسائل آموزشی مطرح شده در این کارگاه‌ها که با حضور اساتید برجسته می‌باشد موجب ارتقاء کار حرفه‌ای آنان می‌شود.

میری گفت: در حال حاضر ۱۶۰ طراح از ۱۲ استان در نهضت پوستر انقلاب مشارکت دارند و تاکنون ۹۰۰ پوستر نیز تولید و فایل آن به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب با بیان یکی از مجموعه‌های معروف ما ایران جوان بود که ذیل نظر استاد نجابتی و دوست محمدی بود، گفت: این نهضت یک اتفاق عظیمی است که طراحان و گرافیست‌ها خود را وقف گفتمان رهبری کرده و دغدغه‌های ایشان را به در قالب پوستر ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgnt9w.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما