يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 35442
منبع : فم نگار
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت:

نباید تعاونی های مسکن مهر تا پایان انجام تعهدات منحل شوند.

قم نيوز : قم نگار: محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: باید وحدت رویه داشت و از یکسونگری در اجرای طرح های عمرانی پرهیز کرد.
نباید تعاونی های مسکن مهر تا پایان انجام تعهدات منحل شوند.
به گزارش قم نگار، شورای مسکن استان قم به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تشکیل شد. در ابتدای این جلسه محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ضمن تاکید بر اجرای تعهدات استان در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: تکمیل واحدهای مسکن مهر نباید به معنای عدم تشکیل شورای تامین مسکن استان تلقی شود.

وی در این باره توضیح داد: تسریع در تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و همچنین ارائه خدمات زیرساختی در مباحث آموزشی، رفاهی امنیتی و... باید در جلسات شورای تامین مسکن استان همچنان در اولویت قرار گیرد.

بهشتی در ادامه به طرح احداث و راه اندازی فاضلاب شهری واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با کارشناسی ها و مطالعات انجام شده اجرای این طرح در شورای برنامه ریزی استان تصویب و عملیات خواهد شد.

وی در خصوص انحلال تعاونی های مسکن مهر و معرفی به هیات تسویه نیز اظهار داشت: نباید تا پایان تعهدات تعریف شده از جمله آسفالت معابر و... تعاونی ها مسکن مهر استان منحل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به فلسفه تشکیل جلسه شورای تامین مسکن استان پرداخت و اظهار داشت: باید از نگاه تک بعدی و یکسو به انجام تعهدات اجتناب ورزید.

وی ضرورت اشتراک دیدگاه اعضاء را امری مهم و اثربخش خواند و افزود: با تشکیل کمیته ای جهت بررسی اقدامات انجام شده و ارائه آمار مقایسه ای (آنچه باید انجام می شده و آنچه تاکنون شده است) راه برون رفت از مشکلات باقی مانده ارائه و اجرایی ساخت.

در ادامه جلسه حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر احداثی در استان قم اظهار داشت: از مجموع ۴۶۵۷۰ واحد مسکن مهر(با احتساب بافت فرسوده) که احداث آن در تعهدات استان بوده طی ده مرحله افتتاحیه ۴۱۷۰۱ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی به پیشرفت بالای ۹۷درصد واحدهای مسکن مهر باقیمانده در بحث احداث بنا اشاره کرد و افزود:با توجه به شرایط پیش روی تعاونیها امیدواریم بتوانیم با همت تمامی دست اندرکاران انشاءاله در ۶ ماهه دوم سال ۹۵ استان به تمامی تعهدات خویش در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل نماییم.

صبوری به بخش دیگر از اقدامات انجام شده در خصوص ارائه خدمات زیرساختی پرداخت و تصریح نمود: تاکنون ۸ مدرسه ، یک پاسگاه انتظامی، ۳ واحد تجاری، یک مجموعه درمانی و ۷ مسجد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر ضرورت پیگیری تعاونی ها مکسن مهر و اعضای آنها در خصوص انجام امور تقسیط وام های دریافتی خاطر نشان ساخت: با توجه به بالا بودن مبلغ جریمه می بایست اطلاع رسانی مناسب در جهت تقسیط وام مربوطه لحاظ گردد و ضروری است تعاونی ها و اعضای مرتبط نسبت به این امر اقدام عاجل نمایند.

صبوری در پایان به رفع مشکل خدمات زیربنایی محله هشت واحدهای مسکن مهر پردیسان، اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مشکل آب و برق این محله رفع و بزودی(تا پایان دیماه سال جاری) با توجه به پیگیری های به عمل آمده و قول مساعد شرکت گاز ، طرح گازرسانی به این محله نیز تکمیل می گردد.

در ادامه این جلسه اعضای عضو شورا در خصوص دستورات جلسه و پیگیری امور محوله و مشکلات موجود به ارائه گزارش اقدام نمودند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchiknx.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما