چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 35535
رئیس هیئت هندبال استان قم

وضعیت حضور نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال مردان مبهم است

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: وضعیت حضور نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال مردان مبهم است و هنوز موفق به جذب حامی مالی نشده‌ایم.
وضعیت حضور نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال مردان مبهم است
به گزارش قم نگار، سید علیرضا طباطبایی اظهار داشت: با توجه به انصراف و سقوط تیم هندبال صبای قم از لیگ بر‌تر مردان کشور در فصل گذشته، از چند ماه قبل به دنبال جذب اسپانسر برای تیم هندبال قم در لیگ دسته اول کشور بوده‌ایم.

وی افزود: فرصت چندانی برای اعلام آمادگی حضور در لیگ دسته اول نداریم اما وضعیت حضور نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال مردان مبهم است و شرایط مالی سبب ایجاد این ابهام شده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: هنوز موفق به جذب حامی مالی نشده‌ایم و شرایط مالی بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی در قم نیز به گونه‌ای نیست که با فراغ بال برای حمایت از ورزش قدمی پیش بگذارند.

طباطبایی بیان داشت: هندبال قم از سال‌ها پیش همواره در لیگ بر‌تر یا دسته اول کشور بوده و از تیم‌های خوب هندبال کشور به شمار رفته است اما در صورتی که این تیم نتواند هزینه‌های خود را تأمین کند نمی‌توانیم انتظار حضور در لیگ دسته اول را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه نمی‌تواند به ما کمکی کند زیرا کمک‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان به تیم‌های لیگی تعلق نمی‌گیرد و عقیده آن این است که هیئت‌های ورزشی نباید تیمداری کنند و بخش خصوصی برای تیمداری باید وارد شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: هندبال قم برای موفقیت در آینده نیاز به نیروی جوان و تازه نفس دارد و برای جذب نونهالان و نوجوان به سمت این رشته برنامه داریم اما تا زمانی که سالنی در اختیار هیئت هندبال نباشد و آموزش و پرورش نیز برنامه‌ای برای مشارکت نداشته باشد با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcammne.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما