پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 35584
گزارش/

ثبت نام ۵۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از قم

قم نيوز : قم نگار: تا ساعات پایانی روز ششم ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی از قم ۹۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.
ثبت نام ۵۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از قم
به گزارش قم نگار، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در قم که از ۸ صبح آغاز شده بود، عصر امروز در فرمانداری قم پایان یافت.

رضا سیار عصر امروز در ستاد انتخابات قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد افرادی که تا امروز در فرمانداری برای ثبت‌نام حاضر شده‌اند، اظهار داشت: در ششمین روز ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در قم ۳۷ نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

فرماندار قم با اشاره به اینکه قبل از این هم ۵۸ نفر برای مجلس شورای اسلامی از قم کاندید شده بودند، افزود: جمعا تا پایان روز ششم ۹۵ نفر برای مجلس شورای اسلامی از قم ثبت نام کردند.

وی با ارائه آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۶ نفر از حوزه انتخابی قم و ۲۲۵ نفر برای سایر استان‌ها در قم ثبت‌نام کردند.

سیار با بیان اینکه امروز در میان ثبت‌نام‌کنندگان نام ۳ خانم مشاهده می‌شود، عنوان کرد: در مجموع از بین ثبت‌نام کنندگان مجلس شورای اسلامی استان قم ۷ نفر خانم هستند و فردا هم روز آخر ثبت نام است و آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، در میان ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی امروز نام افرادی همچون علی لاریجانی، مجتبی ذوالنور و محمدرضا اسماعیلی‌مقدم دیده می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceen8x.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما