سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 3561
رئیس کمیته عفاف و حجاب استانداری قم خبر داد:

برپایی نمایشگاه سیار عفاف و حجاب در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته عفاف و حجاب استانداری قم از برگزاری نمایشگاه سیار عفاف و حجاب در مراکز آموزشی و درمانی و باشگاه‌های ورزشی متناسب با درخواست آنها خبر داد.
برپایی نمایشگاه سیار عفاف و حجاب در قم
به گزارش قم نیوز، یکتا حسینی الهاشمی گفت: همزمان با سالروز ۱۷ دی روز کشف حجاب توسط رضاخان، برنامه‌هایی در راستای تشریح جنایات آن رژیم برگزار شد.

وی بیان داشت: در این ایام همایشی با عنوان «ریحانه‌ گان در حریم» به منظور ترغیب، تشویق مخاطبین و جایگزینی چادر ایرانی، اسلامی کارمندی به جای مانتو برگزار شد.

حسینی الهاشمی ابراز داشت: آیت الله حائری شیرازی سخنران این همایش بود که با حضور گسترده دانشجویان، ورزشکار و هنرمندان زن روبه رو شد که وی سخنانی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب و حفظ جایگاه زنان مومن مطرح کرد.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های سیار در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان خبر داد و تصریح کرد: در نمایشگاه سیار تابلوهای مصور و مکتوب هجوم خاموش که سیر تحولات عفاف و حجاب را در طول تاریخ شیعه تبیین می‌کند برای برپایی رایگان در این مراکز مهیا شده است و تمام مراکزی که آمادگی برپایی این نمایشگاه را دارند می‌توانند با تماس و هماهنگی با دفتر کمیته عفاف و حجاب استانداری از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.39wrak9nqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما