قم نيوز : قم نگار: امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه عصر دیروز از عملکرد فرمانده انتظامی استان قم و پرسنل ناجا قدردانی کرد.
قدردانی آیت‌الله سعیدی از فرمانده انتظامی استان قم
به گزارش قم نگار، آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به آیه دوم سوره صف اظهار داشت: این آیه خطاب به مومنان بوده و حتی شامل کسانی که خودشان امر به معروف ونهی از منکر می‌کنند اما خود به آن عمل نمی‌کنند نیز می‌شود.

آیت الله سعیدی با تأکید بر لزوم مراقبت انسان بر اعمال خود گفت: تضاد میان قول و عمل دارای آسیبت‌ها و خطراتی است و یکی از این خطرات ایجاد نفاق در انسان است که این مسئله با روح انسان مومن ناسازگار است از همین رو باید مراقب بود که عمل و قول ما با هم مطابقت داشته باشد.

وی با تقدیر از سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی در گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قابل تقدیر است و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز باید در این زمینه اقدام کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه حجاب از ارزنده‌ترین نمونه‌های فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی است، افزود: فرمانده انتظامی قم در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه و تأمین امنیت هیئات مذهبی اقدامات موثری داشته است و این اقدامات باید مورد تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgq39w.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما