سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 3565
در هفته دوم دور برگشت صورت می گیرد؛

قضاوت دیدار صبا و سپاهان توسط داور جوان لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: داور جوان لیگ برتر دیدار حساس صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم این مسابقات را قضاوت می‌کند.
قضاوت دیدار صبا و سپاهان توسط داور جوان لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته دوم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از امروز سه شنبه آغاز می‌شود، برای دیدار عصر فردای صبای قم و سپاهان اصفهان اسامی تیم داوری این مسابقه در یکی از دیدارهای حساس هفته نوزدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.

صبا و سپاهان در تعقیب استقلال و نفت
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم های تعقیب کننده نفت و استقلال تهران بالانشینان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور که قرار است عصر فردا چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود را محمدرضا اکبریان از داور جوان و کم تجربه لیگ برتر که البته سابقه زیادی در لیگ دسته اول کشور دارد، قضاوت می کند.

محمدرضا اکبریان داور جوان دیدار حساس تیم های صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را مرتضی کریمی به عنوان کمک داور اول و رحیم شاهین به عنوان کمک داور دوم یاری می کنند، ضمن اینکه البرز حاجی پور به عنوان داور چهارم و سعید بطحایی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال تیم داوری این مسابقه حساس هفته نوزدهم را همراهی می کنند.

صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۵ عصر فردا در دیداری از هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند که در حال حاضر صبای قم با کسب ۳۰ امتیاز در تعقیب بالانشینان جدول یعنی استقلال، نفت و سپاهان و هم امتیاز با تیم تراکتور سازی تبریز در مکان پنجم و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارند.

ناکامی‌های صبای قم در شش هفته متوالی
تیم فوتبال صبای قم در ۶ هفته اخیر یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه نتیجه ای بهتر از تساوی و البته یک باخت خانگی کسب نکرده است ولی همچنان یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر به شمار می رود.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از باخت یک بر صفر در هفته دهم در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، موفق به شکست تیم های شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان شدند ولی در هفته های سیزدهم و چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب تیم های استقلال تهران و نفت تهران به ترتیب یک بر یک و دو بر دو مساوی کرد، در هفته پانزدهم در خانه با یک گل به داماش گیلان باخت و در هفته شانزدهم نیز در کرمان با مس بدون گل به تساوی رسیدند.

صبایی ها در هفته های هفدهم و هجدهم نیز نتوانستند از فرصت بازی در خانه به خوبی بهره برداری کنند زیرا در مقابل تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتور سازی تبریز به تساوی رسیدند تا شش هفته را بدون پیروزی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.inek49nmm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما