جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 35990
در بزرگداشت آیت الله نمر مطرح شد

مرگ تدریجی آل سعود فرا رسیده است/ حادثه سفارت عربستان مشکوک است

قم نيوز : قم نگار: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مرگ تدریجی آل سعود فرا رسیده است و استکبار از پیشرفت انقلاب در منطقه نگران است.
مرگ تدریجی آل سعود فرا رسیده است/ حادثه سفارت عربستان مشکوک است
به گزارش قم نگار، مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله شهید «نمر باقر النمر» شامگاه پتج‌شنبه با حضور طلاب و روحانیون، اساتید حوزه، اقشار مختلف مردم قم و جمعی از مسئولان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حوزه ‌خواهران، مجمع طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم، آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد، آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی و همچنین آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه حضور داشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان سخنران این مراسم اظهار داشت: روحانیت وارث انبیاء هستند و در اقامه دین خدا پیشگام هستند و همان طور که امام حسین(ع) خون خود را در این راه فدا کرد خونشان را به دین هدیه می‌دهند.

شأن روحانیت استقرار حاکمیت الهی و حفظ دین است

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی اظهار داشت: شأن روحانیت استقرار حاکمیت الهی و حفظ دین است و برای سنگربانی از اسلام هزینه هم باید بپردازد و می‌پردازد.

وی اضافه کرد: جرم شیخ نمر چه بود که این طور او را به شهادت رساندند آیا او کاری غیر از بصیرت افزایی و دفاع از دین داشت.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان می‌خواستند با تهاجم فرهنگی انقلاب ما را از درون متلاشی کنند که به همت همه نیروهای انقلاب و در رأس آن‌ها روحانیت و مراجع معظم تقلید و همچنین رهبری‌های معجزه گونه مقام معظم رهبری تلاش‌های آنان بی نتیجه ماند.

سخنران این مراسم با بیان اینکه استکبار از پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه نگران است، ادامه داد: مرگ تدریجی آل سعود فرا رسیده و انقلاب اسلامی آرام آرام دشمنان و جبهه استکبار که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی نیز در آن عضو هستند را زجرکش کرده است.

وی بیان داشت: استکبار جهانی علیه کشور ما جنگ احزاب ایجاد کرده زیرا به برکت انقلاب اسلامی سنگ‌های انتفاضه فلسطین به موشک تبدیل شده است و به تعبیر خود آنان در مقابل دو گروه پارتیزانی تحت حمایت ایران ذلیل شده‌اند.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند اما امروز می‌گویند اگر مراقب نباشیم ایران، اسرائیل را هم خواهد گرفت.

قوه قضائیه عاملان حادثه سفارت عربستان را شناسایی کند
وی ادامه داد: رژیم آل سعود که دست در دست صهیونیست‌ها دارد به بهانه یک کار غلط و مشکوک درباره سفارت، اقدام به قطع رابطه کرد که امیدواریم قوه قضائیه عاملان این حادثه مشکوک را شناسایی کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار داشت: باید زوایای این حادثه روشن شود زیرا ممکن است به عده‌ای از مزدوران شیعه لندنی و عوامل خود دستور داده باشند که مرتکب این کار غلط شوند.

وی گفت: مرجعیت شیعه که همواره راهبری مردم را بر عهده داشته است فرمودند که ما از این قطع رابطه نگران نیستیم و آل سعود عددی نیست که بخواهد با ایران قطع رابطه کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دهه ۹۰، دهه فتنه نفوذ است اضافه کرد: راه مستقیم راه تبعیت از ولایت فقیه است و اگر می‌خواهیم از فتنه‌ها همان طور که به رهبری مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها عبور کرده‌ایم عبور کنیم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

وی همچنین به قیام ۱۹ دی مردم قم اشاره کرد و بیان داشت: پیام این روز این است که ملت ایران توهین به مقدسات و روحانیت و مرجعیت را تحمل نمی‌کنند و امروز دشمنان اگر بخواهند به مقدسات ما حمله کنند همه ایران در برابر آن‌ها به پا می‌ایستد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در هدایت جامعه بیان کرد: هدایت‌های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران را از فتنه‌های بزرگی عبور داد و امروز حوزه علمیه باید به تربیت چنین نیروهایی بر خود ببالد.

حجت الاسلام حاج صادقی گفت: امروز حوزه‌های علمیه، مراجع و روحانیت با قاطعیت و متانت و حفظ وحدت از کیان اسلام و مسلمین حفظ و حراست می‌کنند و از این مسیر کوتاه نمی‌آیند که این امر جای شکرگذاری دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfx1dm.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما