جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 35999
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد

احداث باغ پرندگان با مساحت ۱۶ هکتار در قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث و راه اندازی باغ پرندگان با مساحت ۱۶ هکتار در مکانی به نام دره باد در شهرک قدس قم خبر داد
احداث باغ پرندگان با مساحت ۱۶ هکتار در قم
به گزارش قم نگار، پیام جوادیان با اشاره به اینکه یکی از اهداف سازمان پارک‌ها و فضای سبز ایجاد تفرجگاه برای مردم است گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اقدامات مناسبی را در راستای ایجاد فضاهای تفریحی برای شهروندان و زائرین گام‌های موثری برداریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ایجاد باغ پرندگان را یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: جانمایی باغ پرندگان انجام شده و عرصه‌ای به نام دره باد برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: میدان مفید به سمت شهرک قدس که سمت راست آن بوستان کوثر است و قسمتی با عنوان دره باد قرار دارد که برای ایجاد باغ پرندگان جانمایی شده است.

جوادیان با بیان اینکه درختکاری باغ پرندگان به اتمام رسیده است، بیان کرد: مساحت باغ پرندگان حدود ۱۶ هکتار است که طراحی فاز یک انجام شده در کمیته فنی نیز به تصویب رسیده است و در مرحله طراحی فاز دو قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه انجام این پروژه بسیار زمان بر است و بحث اصلاح بودجه هم وجود دارد بنابراین نیازمند زمان برای راه‌اندازی این باغ هستیم و طراحی فاز و دو انتخاب پیمانکار نیز در حال پیگیری است که امیدواریم در یکی دو ماه آینده این عرصه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceoo8x.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما