پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 36164
فرماندار قم مطرح کرد

ظرفیت ۵۰ هزار تخت‌خوابی آموزش‌وپرورش برای اسکان زائران نوروزی در قم

قم نيوز : قم نگار: فرماندار قم با اشاره به ظرفیت ۵۰ هزار تخت‌خوابی آموزش‌وپرورش برای اسکان زائران نوروزی گفت: دانشگاه‌ها هم دارای ظرفیت مناسبی برای اسکان مسافران هستند که تاکنون از آن غفلت کرده‌ایم.
ظرفیت ۵۰ هزار تخت‌خوابی آموزش‌وپرورش برای اسکان زائران نوروزی در قم
به گزارش قم نگار، رضا سیار عصر روز گذشته در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائران نوروزی که در سالن اجتماعات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در کمیته اسکان زائران در نوروز نقش آموزش و پرورش برجسته و متفاوت است اظهارداشت: ظرفیت اقامتی همه بخش‌های مجاز و غیرمجاز قم زیر ۱۰ هزار تخت است اما آموزش و پرورش ۵۰ هزار نفر گنجایش دارد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در ستاد تسهیلات نوروزی ظرفیت مشابهی با مدارس را در دانشگاه‌ها داریم که تا کنون از آن‌ها اصلا استفاده نشده است افزود: در ایام تعطیلات پیک اول سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم به طور مثال جمع‌آوری به اجبار چادر‌ها از رودخانه و اطراف حرم که مشکل‌ساز شده بود به همین دلیل باید تغییر ساختاری جدید در وضعیت اسکان ستاد تسهیلات داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار قطعه جوجه ریزی برای نوروز سهمیه کمی است گفت: نسبت به زمان مشابه سال گذشته این میزان بالای یک میلیون و ۷۰۰ هزار بوده است.

سیار با اشاره به اینکه مصرف مرغ در ایام شب عید چهار برابر می‌شود خاطر نشان کرد: این جوجه ریزی در دی ماه باید حتما افزایش پیدا کند و مانند سنوات قبل باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxvet.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما