کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاری ۷ دیدار

هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قم به پایان رسید

خبرگزاری مهر , 26 دی 1394 ساعت 9:04

قم نگار: هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم با برگزاری ۷ مسابقه به پایان رسید.


به گزارش قم نگار، پرونده هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قم شامگاه جمعه بسته شد و ۳۲ گل در ۷ مسابقه از خط دروازه‌ها گذشت.

در مسابقات برگزار شده تیم فوتسال شهرداری قم موفق شد ۳ بر ۲ تیم فوتسال درمانگاه بقیه الله را شکست دهد و تیم فوتسال آپکوپارس ۳ بر صفر برابر تیم مرصاد صاحب پیروزی شد.

تیم فوتسال سید ذاکر، مدافع عنوان قهرمانی و موفق‌ترین تیم سال‌های اخیر فوتسال قم در لیگ استان، در دیدار برابر صدرا سیستم ۵ بر صفر به برتری رسید و پارسا توانست در مسابقه برابر شهید رئیس کرمی ۴ بر یک به پیروزی برسد.

تیم فوتسال آرش نیز که نماینده قم در فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور بود و عنوان قهرمانی این مسابقات را هم به دست آورد در مسابقه برابر تیم خادم الحسین ۳ بر یک به پیروزی رسید و فصل جدید را با کسب ۳ امتیاز آغاز کرد.

دیدار پرگل تیم‌های پاس و آفاق با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید و تیم‌های مقاومت و نبرد نیز در پایان ۴۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با حضور ۱۴ تیم به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود و ۲ تیم انتهای جدول به لیگ دسته دوم فوتسال قم سقوط می‌کنند.

تیم قهرمان این مسابقات نیز نماینده استان قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور است در حالی که فصل گذشته تیم فوتسال سید ذاکر توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

میزبان این مسابقات همانند سال‌های گذشته سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36203

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36203/هفته-نخست-لیگ-دسته-اول-فوتسال-قم-پایان-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir