شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 36207
رئیس فدراسیون تنیس‌ روی‌میز خبر داد

برگزاری پینگ‌پنگ بین‌المللی جام فجر در قم / پیشرفت قم چشمگیر است

قم نيوز : قم نگار: رئیس فدراسیون تنیس‌ روی‌میز از قطعی شدن میزبانی قم برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی پینگ پنگ جام فجر خبر داد.
برگزاری پینگ‌پنگ بین‌المللی جام فجر در قم / پیشرفت قم چشمگیر است
به گزارش قم نگار، مهرداد علی‌قارداشی اظهار کرد: برای هماهنگی برخی امور مرتبط با تداوم روند رو به رشد و پیشرفت‌های تنیس‌ روی میز قم در این شهر حضور یافته و با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی ادامه داد: قم در ابعاد مختلف گام‌های خوبی در مسیر توسعه تنیس‌ روی میز برداشته و مجموعاً از نظر این فدراسیون فعالیت‌های چشمگیری داشته است، از جمله در بخش عمرانی که شاهد بهره‌برداری از خانه پینگ‌پنگ قم به عنوان یکی از سالن‌های مجهز تنیس‌ روی میز کشور در یک سال اخیر بودیم.

رئیس فدراسیون تنیس‌ روی میز بیان کرد: هیئت پینگ‌پنگ قم امسال در امر میزبانی از اردوی تیم‌های ملی، میزبانی از رقابت‌های لیگ و تنیس‌ روی میز قهرمانی کشور و همچنین تلاش برای ارتقای سطح علمی نیروی انسانی مرتبط با این رشته نظیر داوران و مربیان گام‌های خوبی برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بخش همگانی رشته تنیس‌ روی میز نیز از جمله اتفاقات بسیار خوب و مثبتی است که توسط هیئت تنیس‌ روی میز استان قم امسال شاهد بودیم و در پارک‌ها و بوستان‌های قم نیز امکان فعالیت در این رشته ورزشی فراهم شده است.

علی‌قارداشی عنوان کرد: حرکت هیئت تنیس‌ روی میز قم در مسیر تحول در این رشته ورزشی و تأثیر مثبت در پینگ‌پنگ کشور جای بسی خوشحالی و امیدواری است و امیدوارم که از امسال شاهد برگزاری رقابت‌های مهمی همچون جام بین‌المللی فجر در قم باشیم.

وی ابراز کرد: هدف ما از سفر به شهر مقدس قم دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین استاندار قم بود تا ظرفیت‌های تنیس‌ روی میز این استان را بهتر بشناسیم و تعاملی برای تداوم توسعه پینگ‌پنگ قم داشته باشیم و مقدمات برگزاری جام فجر را نیز فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس‌ روی میز تصریح کرد: مقدمات برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر با حضور قهرمانان مطرح پینگ‌پنگ کشورمان و همچنین چهره‌های سرشناس این رشته از کره و چین فراهم شده است، با محمد عموئیان رئیس هیئت تنیس‌ روی میز قم هماهنگ شده است تا قهرمانان صاحب‌نامی برای حضور در این جام به قم بیایند تا حضورشان منشأ خیر برای پینگ‌پنگ قم و کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: وجود خانه تنیس‌ روی میز قم که مجهز و آماده است، این امکان را فراهم کرده که امسال مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ جام فجر را در قم برگزار کنیم و با تداوم حمایت‌های استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان قم این جام در سال‌های آینده نیز در قم برگزار شود.

علی‌قارداشی بیان کرد: علاوه بر وجود خانه تنیس‌ روی میز در قم، نزدیکی قم به تهران هم یک مزیت دیگر برای اتخاذ این تصمیم است، ضمن اینکه هدف دیگر ما ایجاد کمپ دائم تیم‌های ملی پینگ‌پنگ در رده‌های سنی پایه در شهر مقدس قم است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchqinx.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما