پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 3626

آیت‌الله مقتدایی به مازندران سفر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور پنجم و ششم بهمن ماه به استان مازندران سفر کرده و در جریان آخرین برنامه‌ها و تحولات حوزوی این استان قرار می‌گیرد.
آیت‌الله مقتدایی به مازندران سفر می‌کند
به گزارش قم نیوز، در جلسه شورای حوزه علمیه استان مازندران که با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و نیز حجت‌الاسلام فرحانی، معاون امور حوزه‌های علمیه در دفتر مدیریت حوزه استان مازندران برگزار شد، اعلام شد که آیت‌الله مرتضی مقتدایی به منظور دیدار با علما و مسوولان این استان پنجم و ششم بهمن ماه به مازندران سفر می‌کند.

در این جلسه همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای سطح علمی حوزه علمیه مازندران و نیز توسعه رشته‌های تخصصی حوزوی در این استان تاسیس مدرسه نخبگان استان و نیز احداث و تکمیل استاد سرا برای همه مدارس علمیه مصوب شد.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به مواردی چون ایجاد تعاونی‌های مسکن برای طلاب متاهل، تقویت پژوهش و تهذیب در مدارس علمیه و تقویت مدارس علمیه سفیران هدایت در مازندران اشاره کرد.

تقویت دبیرخانه شورای حوزه علمیه استان و نیز شروع به کار واحد نظارت راهبردی در این دبیرخانه نسبت به برنامه‌ها و عملکرد حوزه علمیه استان، دیگر مصوبه شورای حوزه علمیه مازندران را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.rapct1aqqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما