جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 3629
حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی:

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب موجب ارتقای فرهنگ جامعه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب‌ حوزه در قم گفت: این نمایشگاه‌ها موجب ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌شود.َ
برگزاری نمایشگاه‌های کتاب موجب ارتقای فرهنگ جامعه می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر گلپایگانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سطح مملکت و به خصوص در شهر قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: امروز ارتقاء سطح فرهنگی جامعه نیاز به کتاب و دسترسی به کتب جامعی دارد که برگزاری این نمایشگاه‌ها بستر دستیابی آسان به کتب تازه منتشر شده را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه نمایشگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای مخاطبان است، تصریح کرد: نمایشگاه استفاده از منابع مورد نیاز مخاطبان کتاب را به سهولت فراهم می‌کند و موجب برطرف شدن نیازها می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نیازی که از سوی مخاطبان کتاب حس می‌شود باید نمایشگاهی به صورت بین‌المللی و دائمی از کتاب و تازه‌های نشر در قم برپا شود.

گلپایگانی خاطر نشان کرد: حضور نمایندگانی از سوی بیوت مراجع عظام و حضور در جلسات نشان‌دهنده تایید آنان نسبت به چنین نمایشگاه‌هایی است و نسبت به آنچه که به دفاتر آقایان مراجع در این خصوص ارتباط پیدا کند مراجع کمک شایانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حمایت‌های مستقیمی از چنین برنامه‌های فرهنگی خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.5bfurhb09iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما