دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 36367
آیت الله العظمی مظاهری:

شهدا فراموش نشوند

قم نيوز : قم نگار: حضرت آیت الله مظاهری با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کردند: یادواره های شهدا باید هرسال بهتر و پر رونق تر از گذشته برگزار شود، چرا که یاد و نام آنان در جامعه زنده می شود.
شهدا فراموش نشوند
به گزارش قم نگار، حضرت آیت الله مظاهری، در دیدار فرماندهان سپاه و مسئولین برگزار کننده یادواره ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی استان اصفهان، با تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره، گفتند: این یادواره باید هرسال بهتر و پر رونق تر برگزار شود، چرا که یاد و نام شهدا در جامعه زنده می شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم تکریم شهدا، افزودند: شهدا در برزخ بهترین جایگاه را دارند و باید یادواره های آنان با شکوه خاصی برگزار شود.

معظم له به دیدار خود با جانبازان و رزمندگان اشاره کردند و افزودند: زمانی که به اصفهان آمدم هفته ای یک بار به دیدار جانبازان و رزمندگان می رفتم و این دیدارها بهترین خاطرات من است.

ایشان خطاب به فرماندهان سپاه و دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدی طلبه و روحانی، خاطرنشان کردند: تلاش در این عرصه ارزشمند است و انشاءالله شهدا از شما قبول کنند.

حضرت آیت الله مظاهری همچنین به طلاب و روحانیون و بسیجیان توصیه کردند که در یادواره شهدای طلبه و روحانی شرکت گسترده و فعال داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcefx8x.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما