چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 36464
با حضور سردار نقدی:

همایش «آینده‌پژوهی جنگ نرم» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاحیه همایش و کارگاه «آینده‌پژوهی جنگ نرم» دهم بهمن ماه امسال با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم برگزار می‌شود.
همایش «آینده‌پژوهی جنگ نرم» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه همایش و کارگاه «آینده پژوهی جنگ نرم» صبح روز شنبه دهم بهمن‌ماه امسال با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید، حجت‌الاسلام گرجیان رئیس بسیج اساتید قم و جمعی از مدیران و مسئولان و اساتید دانشگاه‌های کشور به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود.

یزدان عشیری با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صبح روز شنبه دهم بهمن با حضور ۴۲۰ تن از اساتید دانشگاه‌ها و فرماندهان جنگ نرم آغاز به‌کار می‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید افزود: در این همایش و کارگاه پنج روزه ۴۲۰ استاد دانشگاه و از فرماندهان دوره‌های جنگ نرم از استان‌های مختلف کشور و از تمامی استان‌ها حضور دارند.

به گفته وی، سیر تحول جنگ نرم، حوزه تکنیکی جنگ نرم، جنگ نرم و راهکارهای مقابله، آینده‌پژوهی جنگ نرم، بررسی تفکر استراتژیک و آشنایی با آینده‌پژوهی جنگ از جمله محور‌ها و برنامه‌های این همایش و کارگاه پنج روزه است.

عشیری با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید بیش از ۵هزار عضو در شبکه جنگ نرم دارد، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان فکری جامعه و گروه‌های مرجع هستند و نقش این فرماندهان فرهیخته در هدایت جامعه و تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص بسیار مهم است لذا یکی از اهداف تشکیل بسیج اساتید ایجاد دانشگاهی درخور جامعه اسلامی و مطابق با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که اساتید را فرماندهان و دانشجویان را افسران جنگ نرم عرصه تهدیدات بین‌المللی خواند، اضافه کرد: اساتید علمی و فرهنگی کشور به‌‌ویژه اساتید بسیجی باید به این رسالت سنگین خود عمل کرده و در این فرماندهی جنگ نرم افتخارآفرین باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ایران اسلامی در یک جنگ تمام عیار نرم با دشمنان خود مواجه است،‌ هدف دشمن از جنگ نرم را شکستن اقتدار ایران اسلامی در جهان دانست و اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن برای دولت و ملت مسئولیت برانگیز است و همه باید به درک مشترک برای مبارزه با جنگ نرم برسیم.

وی با بیان اینکه اساتید در صدر حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند، تصریح کرد: نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc00q1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما