جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 36524
در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور؛

تیم صبای قم برابر مس رفسنجان از شکست گریخت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این تیم در دیدار برابر مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور از شکست گریخت.
تیم صبای قم برابر مس رفسنجان از شکست گریخت
به گزارش قم نیوز، وحید نایینی اظهار داشت: هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر پنج شنبه برگزار شد و تیم امید صبای قم در دیداری خارج از خانه در رفسنجان به تساوی رسید.

وی افزود: تیم‌های فوتبال امید صبای قم و مس رفسنجان در این مسابقه برابر هم به میدان رفتند که حاصل تلاش دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک همراه بود تا این بازی برنده نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در این بازی ابتدا این تیم مس رفسنجان بود که به گل رسید و در آستانه برد قرار گرفت اما در دقیقه ۹۰ مسابقه علی غلامرضایی بازیکن تیم امید صبای قم توانست گل تساوی بخش را به ثمر رسانده و بازی را برابر کند.

نایینی بیان داشت: با توجه به برگزاری این بازی در خارج از خانه، کسب یک امتیاز از این مسابقه برای کادر فنی راضی کننده بود و سبب ادامه روند رو به رشد تیم صبای قم در هفته‌های اخیر شد.

وی عنوان کرد: تیم امید صبای قم در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و این نتایج سبب شده صبا تا میانه جدول رده بندی لیگ برتر امید، صعود کند و در ۷ بازی باقی مانده به دنبال رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول باشد.

سرپرست امید صبا تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر امید با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و در نهایت پس از تعیین قهرمان در هفته بیست و دوم، دو تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxiet.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما