جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : 36537
نماینده فرقه تیجانیه نیجریه:

ایران پرچم‌دار بیداری اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده فرقه تیجانیه نیجریه با تاکید بر اینکه جوامع اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند اسلام باید در کنار یکدیگر باشند، گفت: ایران اسلامی پرچم‌دار بیداری اسلامی است که می‌تواند در مقابل آسیب‌های فکری تکفیر ایستادگی کند.
ایران پرچم‌دار بیداری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، ابوبکر آتیکو در نشست صمیمی میهمان‌های خارجی دومین همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز؛ مسئولیت علمای جهان اسلام» با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که ظهر امروز در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمنان برای معرفی چهره‌ای نادرست از اسلام تلاش می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم همایش‌های تشریح خطر جریان‌های تکفیری را در نیجریه پیگیری کرده تا بتوانیم مردم این کشور را نسبت به تهدیدات جهان اسلام آگاه کنیم.

وی برگزاری دومین همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز؛ مسئولیت علمای جهان اسلام» را اقدام شایسته‌ای خواند و گفت: بسیاری از جوانان مورد تاثیر حرکت‌های رسانه‌ای گروه‌های تکفیری قرار گرفته به همین علت دسترسی مناسبی به آموزه‌های دینی ندارند که امیدواریم با ایجاد شبکه خطر جریان‌های تکفیری بتوانیم در این عرصه اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

نماینده فرقه تیجانیه نیجریه نشست مشترک میان مذاهب اسلامی را یکی از نیازهای این کشور برشمرد و مطرح کرد: امیدواریم سازمان‌های دینی بین‌المللی این موضوع را پیگیری کنند تا در این کشور نیز بتوانیم به دستاوردهای مناسبی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه جوامع اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند اسلام باید در کنار یکدیگر باشند، عنوان کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار بیداری اسلامی است که می‌تواند در مقابل آسیب‌های فکری تکفیر ایستادگی کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd5k0s.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما