شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 36550
با حضور سردار نقدی:

نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم آغاز به کار کرد.
نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم ظهر امروز به همت سازمان بسیج اساتید در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

سهراب صلاحی در ابتدای این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه شبکه فرماندهان جنگ نرم با حضور ۴ هزار و ۷۶۰ نفر طی سه سال اخیر فعالیت‌های خود را گسترش داده است، اظهار کرد: از میان این افراد ۴۲۰ نفر با حضور در دوره‌های مختلف و کسب آموزش‌های لازم به عنوان مدرس عرصه جنگ نرم به ظرفیت بی‌بدیلی در استان‌ها تبدیل شده‌اند و برگزاری همایش‌های آموزشی اهداف جنگ نرم را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید اقدامات بسیاری را برای بصیرت‌افزایی اساتید دانشگاه‌ها در عرصه‌های مختلف انجام داده است، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی جنگ نرم در طول سال در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که این دوره در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.

همچنین در ادامه این مراسم سردار محمدرضا نقدی طی سخنانی اظهار کرد:‌ تحریم‌ها دولت و نظام اسلامی را به تسلیم کردن وادار نکرده است به همین علت دشمن از روش تحریم‌ پرهیز و برای رسیدن به اهداف خود از روش دوستی استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین از خصلت‌های روحیه استکباری یاد کرد و گفت: بعد از برجام چهار قانون مخالف نظام اسلامی مصوب شده و اکنون ۱۱ قانون دیگر در کنگره آمریکا در حال تصویب است، یکی از این قانون‌ها تصویب بودجه چند میلیون دلاری برای ایجاد دموکراسی در ایران است که عزم جدی آمریکا برای تضعیف ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است، این کارگاه با حضور جمعی از اساتید بسیجی استان‌های مختلف کشور و کارشناسان عرصه جنگ نرم در مجتمع یاوران مهدی(عج) آغاز شده و تا چهاردهم بهمن‌ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciuwap.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما