> رتبه نخست پلیس 110 قم در کشور | قم نیوز
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 36558
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

رتبه نخست پلیس 110 قم در کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات فرماندهی انتظامی قم گفت: هم‌اکنون پلیس 110 استان در رتبه نخست کشوری قرار دارد.
رتبه نخست پلیس 110 قم در کشور
به گزارش قم نیوز، صیاد درویشی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موارد فوریتی و اولویت رسیدگی به آنها با تدبیر ناجا، یگان ۱۱۰ قم در شهریورماه سال ۹۲ از کلانتری‌ها تفکیک و دارای سازماندهی و تشکیلات مستقلی شد.

وی ادامه داد: این رویکرد موجب کاهش مدت زمان رسیدگی به خبرهای اعلامی از سوی شهروندان شده و افزایش رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه با ساختار جدید، موارد فوریتی به صورت تخصصی انجام می‌شوند، گفت: در این خصوص دقت انجام امور به میزان قابل توجهی افزایش یافته به نحوی که هم اکنون پلیس ۱۱۰ قم در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

وی گفت: البته این یگان هیچ‌گاه خود را از ارتقا و پیشرفت بی‌نیاز نمی‌داند و همواره تلاش و برنامه‌ریزی لازم را برای پیشرفت روزافزون انجام می‌دهد.

درویشی سپس به مهم‌ترین مانع خدمت‌رسانی این پلیس اشاره و تصریح کرد: در این مسیر موانعی وجود دارد که جلوی حرکت پرشتاب این یگان در خدمت‌رسانی به مردم را می‌گیرد که مهم‌ترین آن، تماس‌های غیرضروری با پلیس ۱۱۰ است.

وی اتلاف وقت، هزینه و انرژی پلیس ۱۱۰ را از پیامدهای تماس‌های غیرمرتبط دانست و ادامه داد: هر تماس غیرمرتبط فرصت رسیدگی به یک مورد واقعی و ضروری را گرفته که عواقب ناگوار و غیرقابل جبرانی در پی خواهد داشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه از همشهریان خواست، در خصوص اتفاقاتی که در چارچوب وظایف پلیس نمی‌گنجد و نیازی به حضور پلیس نیست، با ۱۱۰ تماس نگیرند و اجازه دهند تا دیگران از خدمات پلیس ۱۱۰ بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg7n9w.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما