يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 3657
معاون پرورشی آموزش و پرورش قم خبر داد:

اعزام ۷ هزار دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام هفت هزار و 200 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور خبر داد.
اعزام ۷ هزار دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای امروز با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه در سه ماهه اول سال تحصیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی از اعزام هفت هزار و ۲۰۰ نفر دانش‌آموز دختر قمی مقطع دوم متوسطه به اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان از دهم بهمن تا ۱۵ اسفند اعزام خواهند شد و در اندیمشک پادگان شهید زین‌الدین مستقر می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: هر کاروان در قالب شش اتوبوس اعزام می‌شوند و چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان به ویژه تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین نسلی که ادامه حیات انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی هستند مهم‌ترین هدف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی است.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی در پی عملیات جنگ نرم و خالی کردن درون ملت مقاوم ایران از روحیه ایثارگری و پایداری هستند و تهدیداتی از کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور مزار شهداهای دفاع مقدس را زیارت کرده و از مناطق جنگی که عظمت کار هشت سال دفاع مقدس را به رخ می‌کشد بازدید می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: نسل جدیدی که اطلاع چندانی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ندارند با حضور در مناطق عملیاتی می‌توانند روحیه خودباوری، مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمنان نظام را در خود تقویت کنند.

وی عنوان داشت: بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی یکی از راه‌های خودباوری و اتکایی بوده تا از ایثارگری و مقاومت و از خودگذشتگی‌های جانبازان و شهدا آگاه شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pq1a2bqemla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما