دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 3676
سرپرست تیم فوتسال فراز قم :

با قدرت در مسابقات لیگ دسته یك حاضر خواهیم شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتسال فراز قم در لیگ دسته یك باشگاه های كشور گفت: با قدرت در مسابقات لیگ دسته یك باشگاه های كشور حاضر و از جایگاه فوتسال قم دفاع خواهیم كرد.
با قدرت در مسابقات لیگ دسته یك حاضر خواهیم شد
به گزارش قم نیوز، علی جورابچی خاطرنشان كرد: تیم فراز روز چهارشنبه هفته جاری در قم با تیم زرند كرمان بازی دارد و برای پیروزی در این بازی و جبران امتیازات از دست رفته تلاش خواهیم كرد.

وی كه تیمش در دو بازی از لیگ دسته یك در زمین مسابقه حاضر نشد، گفت: در ابتدا تیم با مشكلات زیادی مواجه بوده و قصد ادامه حضور در لیگ را نداشتیم، ولی اكنون با تمام وجود به كار ادامه خواهیم داد.

جورابچی خاطرنشان كرد: كمیته انضباطی به خاطر عدم حضور تیم فراز قم در زمین مسابقه در دو بازی اول و سوم لیگ، قرار است رای خود را صادر نماید ولی هنوز این رای به باشگاه ابلاغ نشد.

وی اظهار داشت: مسوولان باید برای رفع مشكلات این تیم كمك كنند چرا كه حضور تیم ها در لیگ های كشوری كمك بزرگی به جوانان استان است.

تیم فوتسال فراز قم از ابتدای شروع فصل تاكنون فراز و فرودهای زیادی داشت، در بازی اول و سوم شركت نكرد، در بازی دوم مقابل تیم فولاد ماهان سپاهان به برتری رسید بعد از این بازی شش بازیكن و سرمربی این تیم به خاطر مشكلات مالی استعفاء داده بودند.

 علی جورابچی كه حدود سه سال است این تیم را اداره می كند هفته های قبل بارها هشدار داده كه در صورت عدم حمایت مسوولان، از ادامه مسابقات استعفا خواهیم داد.

وی روز گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا، كه آیا مشكلات مالی این تیم برطرف شده، هیچ پاسخی نداد.

این تیم هفته گذشته نیز در بوشهر با نماینده این استان در لیگ دسته یك، با پذیرفتن هشت گل مغلوب شد.

این هفته نیز تیم فراز قم باید در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان به مصاف تیم زرند كرمان برود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.50s2yt099a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما