شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 36784
با حضور رئیس کمیته امداد

خیرین موثر در خانه‌دار شدن 1000 خانواده نیازمند قمی تقدیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: خیرین موثر در خانه‌دار شدن 1000 خانواده نیازمند قمی ظهر امروز طی مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی تقدیر شدند.
خیرین موثر در خانه‌دار شدن 1000 خانواده نیازمند قمی تقدیر شدند
به گزارش قم نیوز، جشن شکرانه خانه‌دار شدن هزار خانواده نیازمند قمی ظهر امروز در سالن همایش‌های ساختمان شهرداری مرکز قم برگزار و در حاشیه این جشن از خیرین موثر در این امر خداپسندانه تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم طی سخنانی با اشاره به برخی از دستاوردهای کنونی نظام اسلامی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی نگاه به مستضعفان به شیوه متفاوتی در دستور کار مسئولان نظام قرار گرفته است.

عبدالله جلالی از جایگاه خیرین در نزد خداوند متعال یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم خانواده‌های کمیته امداد نسبت به این نعمت در درگاه خداوند شاکر باشند؛ اکنون شعار همدلی و همزبانی در میان مردم و مسئولان استان قم تحقق یافته است.

همچنین استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در این مراسم طی سخناین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی وامدار مستضعفان است، اضافه کرد: نظام اسلامی باید محرومیت‌های قشر نیازمند جامعه اسلامی را برطرف کند، مسئولان بخش‌های مختلف با این اقدامات خداپسندانه رسالت مقدماتی خود را برای ولی نعمت‌های نظام اسلامی انجام می‌دهند.

آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی از تلاش کمیته امداد امام خمینی استان قم برای استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان تقدیر کرد و افزود: ارائه خدمات وظیفه دولت است اما در شرایط کنونی که امکانات محدود و توان خدمات‌رسانی توسط دولت به محرومین به صورت گسترده وجود ندارد خیرین باید نقش اصلی را ایفا کنند.

استاندار قم هم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری اضافه کرد: شرایط کنونی نظام اسلامی انتخابات سال جاری را حساس کرده است که امیدواریم با عمل به قوانین بتوانیم انتخابات با شکوهی را در سطح کشور برگزار کنیم.

سید مهدی صادقی از رای ملت به عنوان امانتی نزد مسئولان برگزاری انتخابات یاد کرد و گفت: مردم رسالت خود را انجام می‌دهند و هر فردی را که انتخاب کنند باید به عنوان نماینده مردم در مسئولیت خود به خوبی ایفای نقش کند.

در پایان این مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی طی سخنانی با تاکید بر اینکه فقرا در راهپیمایی‌ها و انتخابات نقش اصلی را بر عهده دارند، یادآور شد: جایگاه مستضعفان در مکتب امام خمینی(ره) مشخص است و نباید این افراد را سبب ترویج آسیب‌های اجتماعی بدانیم بلکه باید به آنها به عنوان خانواده‌هایی که افرادی همانند شهید رجایی را تربیت می‌کنند، نگاه داشته باشیم.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه نخبگی در جامعه اسلامی موج می‌زند، مطرح کرد: هدف اصلی کمیته امداد خودکفا کردن، استقلال اقتصادی و خود اشتغالی خانواده‌ها و تامین منازل یکی از نیازهای مهم در راستای تحقق این اهداف است زیرا این اقدام بسیاری از مشکلات آنها را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkqnx.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما