سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 36895
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

40 مرکز بهداشتی در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 40 مرکز بهداشتی در سراسر استان احداث می‌شود که هر یک از این مراکز دارای متراژ 750 متر مربع و برای هر متر آن 1.5 میلیون تومان هزینه صرف خواهد شد.
40 مرکز بهداشتی در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی شماره یک و خوابگاه ۵۰۰ نفری دختران پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد نتیجه سالها کار و تلاش است که اکنون شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ تختخواب در پایان سال ۹۵ در استان قم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همچنین بیمارستان‌های نیروگاه و فرقانی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه مرکز آموزشی شماره یک گفت: این مرکز خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه می‌دهد که امیدواریم در آینده به یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی تبدیل شود.

وی با اشاره به تعامل ارگان‌های دیگر در زمینه احداث پروژه‌ها گفت: وزارت نفت در این بخش جزء وزارتخانه‌هایی است که کارنامه خوبی در این بخش دارد و در ساخت و تجهیز بخشی از مجتمع آموزشی مشارکت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: باید بخش‌های خصوصی نیز درگیر این گونه فعالیت‌ها شود تا شاهد پیشرفت فعالیت‌های صنعتی و تجاری باشیم البته این امر منحصر به ایران نیست به طوریکه شرکت‌های بزرگ جهانی اکثر درآمدهای خود را به کارهای اجتماعی اختصاص می‌دهند.

وی عنوان کرد: اکنون قم چندین بیمارستان در حال احداث دارد که با تکمیل آنها خدمات خوبی به مردم ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم قم گفت: کلنگ بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی امروز به زمین زده می‌شود که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ مرکز بهداشتی در آینده در استان احداث می‌شود که هریک از این مراکز دارای مساحت ۷۵۰ متر مربع بوده و برای احداث آن ۱.۵ میلیون تومان هزینه صرف می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcamane.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما