چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : 36922
مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور:

حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود گفت: حوزه‌‌های علمیه، پیش از انقلاب و پس از آن، همواره در جانفشانی برای انقلاب پیشتاز بوده‌اند.
حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود جمشیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه مفتخریم که نظام جمهوری اسلامی ایران، مولود حوزه‌های علمیه و حرکت روحانیت است تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیشتاز، جلودار، مؤسس، بانی و معمار انقلاب اسلامی، برخاسته از حوزه‌های علمیه بودند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، بیشتر یاران امام خمینی(ره) را از شاگردان ایشان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پیوستگی دائمی با حوزه‌های علمیه دارد، زیرا خاستگاه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود خاطرنشان کرد: حوزه‌‌های علمیه، پیش از انقلاب و پس از آن، همواره در جانفشانی برای انقلاب پیشتاز بوده‌اند. در ابتدا، روحانیت قیام‌الله را برای انقلاب اسلامی آغاز کرد و این حرکت، پیوسته ادامه خواهد داشت.

جمشیدی بر تداوم راه انقلاب و دست برنداشتن از پشتیبانی از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی ایران کسانی که با اخلاق، عرفان و معنویت سر و کار داشتند معتقد بودند که در جهان، تغییراتی در حال وقوع است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نسل کنونی را وارثان خون شهدا و انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این امانت، با پایمردی شهیدان اسلام و انقلاب به دست آمده است و باید آن را پاس بداریم وگرنه در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌داری سخت ولی شیرین است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران به طور ویژه وامدار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، زیرا توسعه‌ آن در شکل کنونی به برکت انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: شکر این نعمت، در صحنه بودن و حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، کیان ولایت‌فقیه و شخص مقام معظم رهبری است، باید برای همراه کردن مردم با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بکوشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تأکید کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تبلیغ کنیم.

وی بیان کرد: اگر چه تبلیغات و فشارهای نظام سلطه در سال‌های اخیر روز به روز بیشتر شده است، ولی صبر مردم و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب شده است به جای چهره‌ای سردمداران استکبار در نظر داشتند از انقلاب اسلامی ایران در نظر جهانیان ترسیم کنند، چهره‌ای منور، مقتدر و تأثیرگذار در جهان به تصویر کشیده شود، به گونه‌ای که قدرت‌ها برای حل مشکلاتشان در منطقه، دست به دامان ایران اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb59bf.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما